- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

بازار کار و آینده شغلی رشته مالی

منابع آزمون دکتری

بازار کار و آینده شغلی رشته مالی [2]

بازار کار و آینده شغلی رشته مالی

به دنیای امروز که نگاهی می اندازیم روند جهانی شدن اقتصاد را کاملا می توانیم در تمامی جوامع مشاهده نماییم، در دورانی که به سمت رشد و فناوری قدم بر می دارد انتظار می رود در شیوه های سرمایه گذاری و نظام های مالی کشورها نیز تغییرات اساسی صورت بگیرد به همین خاطر و برای بهبود موقعیت مالی کشور آن هم در دنیای پر تلاطم اقتصاد ، رشته ی مدیریت مالی در دانشکده ها در حال تدریس به علاقه مندان می باشد. فارغ التحصیلان رشته مالی برای ورود به بازار کار دکتری مدیریت مالی می توانند در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مشغول به کار شوند. همچنین می توانند در پست های مرتبط سازمانی از جمله معاونت مالی و معاونت سرمایه گذاری، تامین مالی اعتبارات مالی در بانک ها، ارزیابی اقتصادی پروژه ها و شرکت های سرمایه گذاری و بورس اوراق بهادار نیز به فعالیت بپردازند.

رشته مدیریت مالی را می توانید تا مقطع دکتری ادامه داده و هراسی از آینده شغلی رشته مالی در جامعه نداشته باشید زیرا که این علم در حال رونق بوده و روز به روز با گسترش پیشرفت ها و نظام های اقتصادی ، فرصت های شغلی بیشتری نیز برای فارغ التحصیلان آن فراهم می گردد.

دانشجویان کاربلد پس از اتمام تحصیلات خود می توانند در بانکها و سرمایه گذاری ها ، بیمه و مدیریت ریسک و مهندسی مالی،  در بخش تامین مالی و اعتباری ، همچنین در پست های معاونت مالی ، معاونت سرمایه گذاری و تامین مالی ، تامین اعتبارات مالی در بانکها  ، ارزیابی اقتصادی پروژه ها و شرکتهای سرمایه گذاری ، ارزیابی بورس اوراق بهادار و … مشغول به فعالیت گردند.

معرفی جامع و تخصصی رشته مالی [3]

همچنین برخی دیگر از مراکزی که امکان فعالیت در آن وجود دارد شامل : کارشناس پشتیبانی نرم افزار ، مدیر خرید و تدارکات ، مدیر مالی ، تحلیل گر مالی ، کارشناس امور مالیاتی ، کارشناس گمرک ، رئیس بانک ، کارمند بانک ، کارگزار بیمه ، کارشناس تحقیقات بازار و … می باشد.

از جمله مهارت های لازم فارغ التحصیلان این رشته می توان به موارد زیر اشاره کرد.

🔰 صلاحیت رسمی حسابداری

🔰 دارا بودن از مهارت های بین فردی

🔰 امکان برقراری ارتباط

🔰 توانایی نوشتن گزارش مالی

🔰 توانایی تحلیلی

🔰 دارا بودن از مهارت حل مسئله

🔰 دارا بودن از دانش نرم افزار IT

🔰 دارا بودن از تجربه مدیریت

🔰 دارا بودن از تیپ شخصیتی تجاری و رسمی

🔰 دارا بودن از خلاقیت برای به کار گیری آن در تصمیم گیری [4] ها

پردرآمدترین رشته های علوم انسانی چه خواهد بود ؟ [5]

www.phdphd.org [6]

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]