- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

بخشودگی جرایم بدهکاران صندوق رفاه از 12 مرداد

منابع آزمون دکتری

[2]

به گفته رئیس صندوق رفاه دانشجویان طرحی در زمینه جرایم بدهکاران به صندوق اعلام شده که در ان تمام جرایم بدهکاران به صندوق بخشیده می شود و از تاریخ 12 مرداد اغاز می شود.

ایشان ادامه داد : با اجرا شدن این طرح، بدهکارانی که در زمان مشخص شده بدهی خود را به صندوق رفاه دانشجویان پرداخت نکرده اند و مشمول جریمه دیر کرد شده اند تا پایان مرداد ماه زمان دارند با بازپرداخت کل بدهی خود بصورت کامل و یکجا و از طریق پرتال دانشجویی صندوق رفاه به ادرسwww.bp.swf.ir  از بخشودگی 100 درصدی جرایم بهره مند شوند.

 تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که از وام های صندوق استفاده نموده اند و علیرغم تعهد خود تاکنون از پرداخت وام‌های دانشجویی سرباز زده اند این صندوق اقدام به جمع‌آوری نام بدهکاران کرده است.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403
[3]

طبق استناد مصوبه هیات وزیران تمام دستگاه‌ها، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی که از خدمات مستمر و یا موقت فارغ ‌التحصیلان بهره‌مند از مزایای صندوق رفاه دانشجویان استفاده می‌کنند باید بدهی خود به صندوق را واریز کنند.

همچنین صندوق رفاه با توجه به اهمیت شناسایی و پیگیری وصول مطالبات عقب افتاده دولت و اجرای مصوبه هیات وزیران به تمام مراکز زیر پوشش و وابسته به آنجا  ابلاغ کرد لیست اسامی افراد شاغل اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، نیروهای شرکتی و حجمی با مدارک بالای دیپلم، اخذ شده از وزارت علوم و صرفا دارنده گواهی تحصیلی موقت، چنانچه از مزایا و تسهیلات صندوق بهره‌مند شده و تسویه نکرده‌اند را به منظور تعیین تکلیف بدهی آنان جهت پیگیری بدهکاران ارسال کنند.

www.phdphd.org [4]

مشاوره برای آزمون دکتری [5]

برای مشاوره اینجا بزنید [5]

خدمات کنکور دکتری [6] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [7]