- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

بهترین شیوه رزومه‌ نویسی برای گروه فنی و مهندسی

منابع آزمون دکتری

[2]

بهترین شیوه رزومه‌ نویسی برای گروه فنی و مهندسی

هر رزومه دارای ساختاری مشخص است و مطالب داخل رزومه بایددر قسمتهای مجزا و به ترتیب نوشته شود. بهترین شیوه رزومه‌ نویسی برای گروه فنی و مهندسی به این ترتیب است که قبل از شروع توضیحات هر قسمت ، عنوان آنرا با یک تیتر از سایر محتویات جدا و مشخص نمائید.در ابتدا مانند تمام رزومه های کاری و علمی ، مشخصات فردی،سوابق تحصیلی و علیم و پژوهشی نوشته میشود.

(مطالعه فرم پیشنهادی رزومه در مقطع دکتری [3] را فراموش نکنید)

اما نکته قابل توجه در رزومه نویسی برای گروه فنی و مهندسی در قسمت سوابق کاری ،شغلی و مهارت ها است. از مهمترین و ضروری ترین قسمتهای رزومه‌ نویسی برای گروه فنی و مهندسی این بخش می باشد و قسمتی است که مصاحبه گر دقت زیادی می کند. برای تکمیل این بخش از رزومه خود لیستی از سوابق کاری و سمتهای خود در گذشته تهیه نموده و آنها را مانند سوابق تحصیلی بترتیب از آخر به اول در این قسمت قرار دهید.

• سمت و عنوان شغلی

• نام شرکت، موسسه یا محل کار

• مدت زمان فعالیت

• مسئولیتهای سمت و کارهای مهم انجام شده

قسمت حساس بعدی در یک رزومه ،بخش مهارت های فنی شما است.پس از ذکر تحصیلات و سوابق حرفه ای، بخشی از رزومه خودتان را به توضیح مهارتهایتان اختصاص دهید. این مهارتها می توانند هم شامل مهارت های فنی و تکنولوژیکی مانند کار با نرم افزار یا سخت افزارهای مختلف باشد و هم شامل مهارتهای فردی مانند کارگروهی، مسئولیت پذیری، خلاقیت، نظم پذیری، میزان آشنایی با زبانهای خارجی و غیره… .زمانی که مهارتهای خود را بیان می کنید ، میزان آشنایی خود با هر مورد را صادقانه قید نمائید یعنی مشخص کنید تا چه اندازه با زبان انگلیسی آشنا هستید (برای کسب اطلاعات تکمیلی ویژگی های یک رزومه کاری [4]کلیک کنید)

www.phdphd.org [5]

.

مشاوره برای آزمون دکتری [6]

برای مشاوره اینجا بزنید [6]

خدمات کنکور دکتری [7] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [8]