- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

بهمن ماه زمان پذیرش مدرس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی

منابع آزمون دکتری

 

پذیرش مدرس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی [2]

بهمن ماه زمان پذیرش مدرس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] ، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد : از بهمن ماه امسال پذیرش مدرس جدید برای دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام میگیرد.

ایشان افزود : افزایش کیفیت برنامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در برخی استان ها پیشرفت خوبی داشته است و امسال ثبت نام‌های مراکز سر وقت انجام شد و دوره کاردانی علمی کاربردی تمام شد و کارشناسی همچنان در حال انجام است که در صورت نیاز تمدید می گردد.

آغاز فراخوان جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی [4]

همچنین به یک نظم مشخص در ثبت‌نام رسیده ایم و باید ان را به نظم در آغاز کلاس ها افزایش دهیم که یکی از برنامه های مهم این مرکز است.

وی ادامه داد : سطح دانشگاه جامع علمی کاربردی از سطح استاندارد بالاتر رفته است و طبق یک بازبینی کلی در تشخیص نیاز متقاضیان میتوانیم رشته‌های جدیدی را تعریف کنیم و اگر در این بخش با کمبود استاد هم مواجه شدیم می‌توانیم برای بهمن ماه امسال یا سال آینده فراخوانی داشته باشیم.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳
[5]

هدف دانشگاه، فراهم آوردن موجبات مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی برای آموزش نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور می‌باشد به نحوی که دانش‌آموختگان بتوانند برای فعالیتی که به آن‌ها محول می‌شود، دانش و مهارت لازم را کسب نمایند.

معرفی دانشگاه

دانشگاه جامع علمی – کاربردی یکی از دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان مرکز آموزش که فاقد تجربهٔ اجرایی می‌باشند تشکیل و با به‌کارگیری و سازمان‌دهی امکانات، منابع مادی و انسانی دستگاه‌های اجرایی، نسبت به برگزاری دوره‌های علمی–کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی‌ارشد اقدام می‌کند.

www.phdphd.org [6]

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]