- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

بیش از ۵۶ هزار نفر در آزمون ارشد فراگیر پیام نور ثبت نام کردند

منابع آزمون دکتری

[2]

به گزارش معاون پژوهشی phdphd ، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش افزود: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور(جهت کسب اطلاع ازمدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور کلیک کنید) [3] به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: مهلت شرکت در این آزمون به پایان رسیده است و بر اساس آمار نهایی ثبت نام تعداد ۵۶ هزار و ۲۴ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۶ و ۷ دی ماه در سایت سازمان سنجش به آدرس  http://sanjesh.org  قابل دسترسی است و داوطلبان می توانند به صورت اینترنتی آن را دریافت نمایند.

نکته:

در سیستم فراگیر دانشگاه پیام نور [4] ادامه تحصیل در هر رشته ای که داوطلب علاقه تحصیلی آنرا داشته باشد بدون توجه به زمینه تحصیلی قبلی وی امکان پذیر است.
داوطلبان جهت سنجش میزان توانمندی ها و آمادگی تحصیلی خود در رشته مورد علاقه به عنوان دانش پذیر ثبت نام می نمایند. سپس دوره های آموزشی و آمادگی تعدادی از واحدهای درسی رشته انتخابی خویش را به صورت حضوری و یا مکاتبه ای گذرانده و با کسب آمادگی های علمی لازم در آزمون پایان نیمسال دانش پذیری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور به صورت سراسری برگزار می شود، شرکت می نمایند.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳
[5]

همچنین داوطلبان با صرف مدت زمانی کوتاه و با حداقل هزینه، بدون گذر از فیلتر نه چندان سهل کنکور، پس از گذراندن دوره دانش پذیری و احراز شرایط پذیرش، می‌توانند وارد دانشگاه شده و در مقاطع بالاتر دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور، ادامه تحصیل دهند.

www.phdphd.org [6]

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]