- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

تأیید کمیته سه نفره رشته‌های دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

 

[2]

علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد [3] اعلام کرد: وجه قانونی کمیته سه نفره تایید رشته های دانشگاه آزاد باید از سوی مجلس اعلام و براساس نامه رئیس مجلس شورای اسلامی این موضوع مورد تایید قرار گیرد.

وی ادامه داد: باتوجه به این که مجلس شورای اسلامی این قانون را تصویب کرده است بنابراین باید بگوید که این کمیته قانونی است و یا غیر قانونی.

رهایی افزود: ما نمی توانیم بگوییم که این کمیته قانونی و یا غیر قانونی است و افراد دیگر نیز نمی توانند درخصوص این کمیته نظر دهند و تنها مجلس می تواند در این زمینه اظهار نظر کند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: تعدادی از رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه بررسی و تعیین تکلیف شده اند اما  بررسی و اعلام نتایج بررسی های برخی از رشته های این دانشگاه هنوز از سوی وزارت علوم باقی مانده است.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳
[4]

در هفته گذشته منصور کبگانیان از سوی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان نماینده این شورا در کمیته بررسی رشته های دانشگاه آزاد منصوب شد و پس از آن وزارت علوم در اطلاعیه ای اعلام کرد که مرجع تصویب و تایید رشته های دانشگاه آزاد وزارتخانه های علوم و بهداشت است و این قانون به وسیله قوانین و مصوبات بعدی مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی منسوخ شده است.

www.phdphd.org [5]

مشاوره برای آزمون دکتری [6]

برای مشاوره اینجا بزنید [6]

خدمات کنکور دکتری [7] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [8]