- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

تدریس دانشجویان دکتری در مقطع تحصیلات تکمیلی ممنوع شد

منابع آزمون دکتری

[2]

تدریس دانشجویان دکتری در مقطع تحصیلات تکمیلی ممنوع شد

به گزارش پایگاه خبری phdphd، دکتر مسعود صانعی در جلسه ارزیابی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر حضور 32 ساعتی اعضای هیأت علمی در واحدها و مراکز دانشگاهی، اظهار داشت:

مسئولان واحدها و مراکز دانشگاهی در تهیه، آماده سازی و تجهیز فضای اختصاصی برای حضور اعضای هیأت علمی در ایام هفته اقدام کنند.

مدیر کل ارزیابی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی از ممنوعیت تدریس دانشجویان دکتری در مقطع تحصیلات تکمیلی خبر داد

و افزود: از نیمسال دوم سال تحصیلی علاوه بر اعمال این مهم در همه واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از تدریس استادان در دروس و رشته های غیر تخصصی نیز جلوگیری خواهد شد.(برای کسب اطلاع از جزئیات پذیرش جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد کلیک کنید) [3]

مطلب پیشنهادی :  پذیرش 26 هزار دانشجوی دکتری در دانشگاه‌ها
[4]

مدیرکل ارزیابی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه همه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی [5]، موظف به رعایت تقویم دانشگاهی در نیمسال دوم هستند.

وی گفت: فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و … باید در قالب زمانبندی اعلام شده آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و به صورت یکسان اجرا شوند. صانعی آیین‌نامه جدید ارتقای اعضای هیأت علمی را به طور مبسوط بیان و چالش های آموزشی واحدهای استان بوشهر را تشریح کرد. و بر اهتمام واحدها و مراکز دانشگاهی در راستای اعمال و رعایت بخشنامه ها تأکید کرد.

www.phdphd.org [6]

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]