- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

تمديد مهلت ثبت نام آزمون دكتري نيمه متمركز (Ph.D) سال 1401

منابع آزمون دکتری

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون دکتری 98 [2]

تمديد مهلت ثبت نام آزمون دكتري نيمه متمركز (Ph.D) سال 1401

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] ، مهلت ثبت نام آزمون دكتري نيمه متمركز (Ph.D) سال 1401 تا روز جمعه 12 آذر تمدید شد.

پیرو اطلاعیه مورخ 1400/08/30 بدینوسیله به اطلاع متقاضیان می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از افرادی که تا این تاریخ (1400/09/08) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ (تمديد مهلت ثبت نام آزمون دكتري) گردیده است که بتوانند  تا روز جمعه مورخ 1400/09/12 نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های صادر شده و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون دکتری [4] اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

مطلب پیشنهادی :  مهلت جدید ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی در خردادماه
[5]

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با اشاره به ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: ثبت‌نام در این آزمون از روز اول آذرماه آغاز شد و تا فردا روز ۸ آذرماه ادامه دارد. متقاضیان این آزمون باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

وی افزود: تاکنون ۶۱ هزار و ۶۵۷ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

زرین آمیزی اعلام کرد: هزینه ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری ۲۰۸ هزار تومان است که داوطلبان می‌توانند از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم پرداخت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روز جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

مشاوره برای آزمون دکتری [6]

برای مشاوره اینجا بزنید [6]

خدمات کنکور دکتری [7] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [8]