- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

تمدید زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی

منابع آزمون دکتری

تمدید زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی [2]

تمدید زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] تمدید زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خبر داد.به خاطر شرایط کرونایی ما یک سال توقف در طرح همسفر تا بهشت (مراسم ازدواج دانشجویی) را داشتیم و طبیعتاً با توجه به شرایط ایجاد شده شیوه اجرای برنامه‌ها هم متفاوت شد.

مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره تفاوت‌هایی که در سال جاری در شیوه اجرای برنامه‌های ازدواج دانشجویی رخ داده تصریح کرد: یکی از تفاوت‌ها در بحث پذیرش زوج‌های دانشجو در مشهد مقدس است که به دلیل شرایط کرونایی تعداد پذیرش محدود است و هر کاروان ما حدود ۹۰ زوج را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و تقریباً همکاران ما هر هفته دو کاروان را در مشهد مقدس میزبانی می‌کنند.
 تغییر دوم در بحث آموزش‌هایی است که به زوج‌های دانشجو داده می‌شود و امسال آموزش مجازی هم علاوه بر آموزش‌های حضوری برای زوج‌های دانشجو تدارک دیده شده است.
حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به تعطیلی طرح همسفر تا بهشت در سال گذشته، ادامه داد: اولویت پذیرش زوج‌های دانشجو با زوج‌هایی است که در سال گذشته سفرشان به دلیل شرایط کرونایی تعطیل شده است.مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: هم اکنون ۱۰ کاروان پر شده و در حال اجرای برنامه‌ها هستیم. در سال پیش حدود ۱۱ هزار و ۲۵ کاروان تعطیل شد و امسال بیش از هزار زوج دانشجو که سال گذشته نتوانستند از طرح استفاده کنند؛ مجدداً ثبت نام کردند و ما در مشهد میزبان آن‌ها خواهیم بود.
با توجه به تأخیری که در برنامه‌های ازدواج دانشجویی داشتیم امسال طرح همسفر تا بهشت بر خلاف سال‌های پیش تا پایان سال ۱۴۰۰ برقرار است و به صورت پیوسته برنامه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
 ثبت نام ازدواج‌های دانشجویی هم که بنا بود تا پایان خرداد ماه باشد تا پایان شهریورماه تمدید شد و زوج‌های دانشجو می‌توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی ezdevaj.nahad.ir [4] مراجعه کنند.
www.phdphd.org [5]

 

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بدون آزمون دانشگاه باهنر کرمان سال تحصیلی 404-403
[6]
مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]