- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

توزیع کارت آزمون استخدامی کشوری

منابع آزمون دکتری

 

[2]

مشاور عالی سازمان سنجش دکتر حسین توکلی اعلام کرد: چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۶ در صبح و بعد از ظهر روز جمعه سوم شهریورماه ۹۶ برگزار می شود.

توکلی ادامه داد: متقاضیان می توانند از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۳۱ مرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه ای و اطلاعات ثبت نامی کارت خود را دریافت کنند.برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

اگر متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز ، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403
[3]

نماینده سازمان سنجش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم شهریور صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت‌ ۸:۳۰ صبح و نوبت عصر از ساعت‌ ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز جمعه ۳ شهریور ۹۶ است.در ورودی ِحوزه های امتحانی برای آزمون نوبت صبح رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ صبح و برای آزمون نوبت عصر رأس‌ ساعت‌ ۱۴:۰۰ (۲ بعدازظهر) بسته خواهد شد. داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

www.phdphd.org [4]

مشاوره برای آزمون دکتری [5]

برای مشاوره اینجا بزنید [5]

خدمات کنکور دکتری [6] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [7]