- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

اطلاعیه فوری : پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دکتری 98 پزشکی

منابع آزمون دکتری

تکمیل ظرفیت دکتری 98 [2]

اطلاعیه فوری : پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دکتری 98 پزشکی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org [3]) ، پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دکتری 98 پزشکی در صورت عدم ثبت نام در رشته و دانشگاه محل قبولی به مدت یکسال از تحصیل محروم خواهند شد.

به گزارش ایسنا،‌ بنا بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد امکان جابجایی و بازگشت به رشته و دانشگاه پذیرش شده قبلی برای کلیه پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی و دکتریتخصصی در سـال تحصـیلی ٩٩-٩٨ وجود ندارد.

داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرش شده نهایی در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری [4] تخصصی و کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی اعلام شده است، پذیرش مرحله نخست لغو شـده و به ھیچ وجه قابل بازگشت نیست.

مطلب پیشنهادی :  رشته امر به معروف و نهی از منکر، دانشجوی دکتری می‌گیرد
[5]

بر اساس دفترچـه راھنمـای ثبـت نـام دوره کارشناسی ارشد علوم پزشکی و دکتری تخصصی افرادی که در آزمون سال ٩٨ دوره‌ھای رایگان (روزانه) پذیرفتـه شوند و در نهایت از ثبت نام در رشته پذیرش شده انصـراف دھند مجاز به شرکت در آزمون سال ٩٩ نمی‌باشند(نتایج تکمیل ظرفیت دکتری 98 وزارت بهداشت [4]). بنابراین افـرادی کـه در مرحلـه تکمیـل ظرفیـت در دوره- ھای عادی (رایگان) پذیرفته می‌شوند، درصورت عدم ثبت نام یا عدم مراجعه به دانشگاه یا انصراف از تحصیل مشمول محرومیت یک‌ساله خواھند بود.

مشاوره برای آزمون دکتری [6]

برای مشاوره اینجا بزنید [6]

خدمات کنکور دکتری [7] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [8]