- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

ثبت نام آزمون EPT شهریور 98 دانشگاه آزاد اسلامی

منابع آزمون دکتری

ثبت نام آزمون EPT [2]

ثبت نام آزمون EPT شهریور 98 دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] ، ثبت نام آزمون EPT شهریور 98 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شنبه 19 مرداد ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه 2 شهریور ادامه خواهد داشت .

آزمون مربوطه در روز جمعه 15 شهریور ماه 98 به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد ، اصفهان ، اهواز ،کرج، کرمان، کرمانشاه ، ساری ، رشت برگزار خواهد شد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه 13 شهریور ماه می­باشد(جزئیات آزمون زبان ای پی تی دانشگاه آزاد EPT [4]).

شروع ثبت نامنوزدهم مرداد 98
پایان ثبت نام - ساعت 24:00دوم شهریور 98
تاریخ برگزاری آزمونپانزدهم شهریور 98
هزینه آزمونهشتاد هزار تومان

کلیه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش و پذیرش به نشانی (لینک ثبت نام EPT [5]) نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون ها آگاهی یابند(انواع آزمون زبان در دکتری [6]).

مطلب پیشنهادی :  دکتری استعدادهای درخشان دانشگاه خلیج فارس 1403-1404
[7]

تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در این آزمون می باشند بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی 9 رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند.

– داوطلب گرامی از ثبت نام هم زمان دو نفر یا بیشتر در یک سیستم کامپیوتری خودداری نمائید.

– ثبت نام شما در آزمون زمانی قطعی و تکمیل خواهد شد که پرداخت مالی صورت گرفته و تائید نهایی پرداخت انجام شده باشد و از سیستم شناسه پرداخت حتما دریافت نمائید.

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری [8]

برای مشاوره اینجا بزنید [8]

خدمات کنکور دکتری [9] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [10]