- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

جزئیات انواع بورسیه تحصیلی

منابع آزمون دکتری

[2]

جزئیات انواع بورسیه تحصیلی

گرنت

گرنت کمک هزینه تحصیلی است که دانشجو با این کمک هزینه فقط ملزم به درس خواندن می باشد.

 گرنت پژوهی (GRANT)چیست؟ [3] 

بورسیه تحصیلی

بورسیه تحصیلی به دانشجویان ممتاز تعلق میگیرد. بورسیه تحصیلی [4] به عنوان کمک هزینه تحصیلی به دانشجو تعلق می گیرد و باعث رشد دانشجو میگردد. در این نوع از بورسیه بخش یا کل شهریه دانشجو پرداخت میگردد.

دستیار تحصیلات تکمیلی

این نوع به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری تعلق میگیرد. شامل دستیار تحقیقات ، دستیار استاد و دستیار اداری اجرایی می باشد . حقوق دریافتی در این نوع بین 10 تا 22 هزار دلار در سال می باشد .

دستیار استاد

این کمک هزینه از طریق مدیرگروه و یا اساتید دانشگاه ها ارائه میشود . این کمک هزینه از منابع مالی خارج از دانشگاه از سازمان ها و شرکت ها بابت انجام پروژه تحقیقاتی تامین میشود .

دستیار تحقیقات

کمک هزینه های این نوع را می توانید از اساتید در رشته خود دریافت نموده و الزاما فقط از طریق استاد راهنما ارائه نمی شود. حوزه فعالیت توسط استاد راهنما مشخص می شود .

کارآموزی

کاراموزی در حین تحصیل اتفاق می افتد و به عنوان یک کار نیمه وقت برای دانشجو در نظر گرفته میشود . این نوع برای افزایش مهارت دانشجو می باشد . علاوه بر درامد به عنوان سابقه کار در نظر گرفته میشود .

فرصت های مطالعاتی

برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رخ میدهد و راهی برای تقویت علمی دانشجویان می باشد.(برای تکمیل اطلاعات خود میتوانید افزایش فرصت های مطالعاتی در دوره دکتری [5] را کلیک کنید)

 www.phdphd.org [6]

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]