- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

دانشگاه سیدنی (University Of Sydney) استرالیا

منابع آزمون دکتری

دانشگاه سیدنی [2]

دانشگاه سیدنی که در شهرسیدنی واقع شده به عنوان اولین دانشگاه استرالیا محسوب می‌شود که در سال ۱۸۵۰ تأسیس شد.امروزه این  دانشگاه  با داشتن رشته های متنوع  تحصیلی و بهره‌مندی از کادر مجرب و کارآزموده، اساتید و محققان، دانشجویان زیادی را از سراسر نقاط  دنیا  به خود جذب می‌نماید. دانشگاه سیدنی با توجه به قرار گرفتن در شهر زیبا و مدرن سیدنی، توان مالی در زمینه تحقیقاتی بسیار بالا و قرار گرفتن در میان ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان از لحاظ علمی و اعتباری یکی از بهترین دانشگاه‌های استرالیا و حتی جهان بوده و ترکیبی از دانشجویان از حدود ۷۰ کشور جهان در آن مشغول به تحصیل و پژوهش هستند. .

اخذ پذیرش در مقطع PhD و دکترای حرفه ای دانشگاه سیدنی استرالیا: یک مدرک ارشد و یا یک مدرک لیسانس با نمرات ممتاز درجه 1 و یا درجه 2 (بخش بالایی)- گذراندن یک آزمون صلاحیت در یک مدرک استاندارد معادل با مدرک لیسانس با نمرات ممتاز درجه ی 22 (بخش بالایی)

ددلاین بورسیه های بین المللی دانشگاه سیدنی استرالیا

آخرین مهلت اپلای در بورسیه ی USYdIS [3] برای دوره هایی که در جولای شروع می شوند: 31 جولای/ 15 دسامبر (هر سال)

بورسیه جوایز شایستگی تا 34 می هر سال ارائه می شود.

بورسیه های UPA دوبار در یک سال ارائه می شوند. اپلای برای راند اول در سپتامبر و اپلای برای راد دوم در می شروع می شود. راند اول برای پذیرش دوره های تحقیقاتی اول یا دوم یعنی ژانویه تا مارچ سال تحصیلی بعدی و راند دوم برای پذیرش دوره های تحقیقاتی سوم و چهارم یعنی جولای تا اکتبر همان سال می باشد. ددلاین ای بورسیه ها تا 9 صبح 17 اکتبر تمدید شد.

 www.phdphd.org [4]

مشاوره برای آزمون دکتری [5]

برای مشاوره اینجا بزنید [5]

خدمات کنکور دکتری [6] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [7]