- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

دوره متا یادگیری موفقیت در آزمون دکتری

منابع آزمون دکتری

دوره متا یادگیری موفقیت در آزمون دکتری [2]

دوره متا یادگیری موفقیت در آزمون دکتری

در دوره متا یادگیری موفقیت در آزمون دکتری، شما مسیر شفافی را برای موفقیت در آزمون دکتری پیش روی خود خواهید داشت. بعد از این دوره، شما به این باور می رسید که واقعا راه‌حلی برای رسیدن به رتبه برتر وجود دارد و باید حرکت خودتان را درست بعد از پایان این دوره شروع کنید.

آیا می دانید برای دسترسی به ناهشیار باید از دو مانع عبور کنیم؟ ضمیر هشیار و دیوار دفاعی ضمیر ناهشیار (character defence) که آجرهای این دیوار را مکانیزم های دفاعی (defence mechanism) تشکیل می دهند؟
آیا می دانید این دیوار دفاعی مانع از اثر تلقینات ساده روی ضمیر ناهشیار می شوند؟ و به همین دلیل هست که معمولا تلقین روی شما اثر چندانی نداره !
آیا می دانید بدون عبور از این دیوار دفاعی امکان تاثیر گذاری روی ضمیر ناخوداگاه وجود ندارد و به همین دلیل تلقینات ساده و جملات تاکیدی چه در خود هیپنوتیزم ، چه در سایر روش ها تاثیر چندانی در ناهشیار ندارد؟
آیا می دانید فقط با مطالعه نمی توان در آزمون دکتری موفق شد؟  این دوره متا یادگیری موفقیت در آزمون دکتری فقط شامل تلقینات ساده نیستند. آیا می دانید در دوره متا یادگیری موفقیت در آزمون دکتری از تلقین مستقیم و جملات تاکیدی استفاده شده است. ما در این دوره از تکنیک های دیگری برای نفوذ به ناهشیار و عبور از دیوار دفاعی ناهشیار استفاده کردیم (از رویکردهای سایکوداینامیک، ISTDP،MBT، هیپنوتیزم اریکسونی و …).

https://phdphd.org/wp-content/uploads/2022/02/دوره-متا-یادگیری-موفقیت-در-آزمون-دکتری.mp3 [3]
مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بدون آزمون دانشگاه باهنر کرمان سال تحصیلی 404-403
[4]

دوره متا یادگیری موفقیت در آزمون دکتری

لوگو زرین پال [2]

ذهنیت چیست؟

ابتدا باید با تعریف ذهنیت آشنا شویم. ذهنیت مجموعه ای از روش ها و مفاهیم است که درون هر فردی وجود دارد. این موارد سخن و فلسفه افراد را تشکیل می دهند، پس تنها به مثبت اندیشی مربوط نمی شود. مسئله مهم این است که داشتن یک ذهنیت عالی نحوه برخورد ما با دنیای خارج را نشان می دهد.

لینک دریافت [2]

شامل 5 جلسه فایل صوتی برای تاثیر بر ذهن نا هشیار

حجم فایل : 269 مگابایت

دوره متا یادگیری موفقیت در آزمون دکتری [2]

دوره متا یادگیری موفقیت در آزمون دکتری

موفقیت محصول مستقیم افکار شماست

برخی تصور می کنند موفقیت با شانس یا استعداد به دست می آید، اما در واقع جذب موفقیت چیزی نیست جز نوع واکنش ما نسبت به موقعیت های جدید. اگر شما به بلوغ فکری کافی رسیده باشید، می دانید چگونه جستجو کنید، از تجربه های جدید استقبال کنید و از چالش ها لذت ببرید.

برنامه ی مرور و جمع بندی کنکور به روش مثلث غند [5]

در غیر این صورت همیشه نگران شکست خوردن خواهید بود. اگر می خواهید ذهنی موفق پرورش دهید، اولین قدم فهم مفاهیم تازه بدون ترس از اشتباه کردن است. حالا که با تعریف ذهنیت آشنا شدیم بهتر است که به انواع آن بپردازیم .

دوره متا یادگیری موفقیت در آزمون دکتری [2]

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی [6]

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی [7]

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه [8]

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی [9]

سرفصلهای آزمون دکتری زبان [10]

سرفصلهای آزمون دکتری هنر [11]

مشاوره برای آزمون دکتری [12]

برای مشاوره اینجا بزنید [12]

خدمات کنکور دکتری [13] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [14]