- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

اعلام نتایج پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس

منابع آزمون دکتری

اعلام نتایج پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس [2]

اعلام نتایج پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] ، داوطلبان ادامه تحصیل در دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ این دانشگاه که برای پذیرش دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) [4] دانشگاه تربیت مدرس اقدام کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند نتایج درخواست خود را در سایت دانشگاه تربیت مدرس به نشانی “https://www.modares.ac.ir [5]” مشاهده کنند.

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد، پذیرش قطعی این افراد منوط به احراز شرایط از جمله: تشکیل دوره در رشته مربوط از طریق آزمون نیمه‌متمرکز دوره‌های دکتری تخصصی در سال ۱۴۰۱ و تایید پذیرش نهایی داوطلب توسط سازمان سنجش آموزش کشور است. تایید صلاحیت عمومی داوطلب توسط مراجع ذی‌صلاح، احراز حد نصاب مدرک زبان انگلیسی معتبر با حداقل نمره قابل قبول و ارائه مدرک مذکور حداکثر تا قبل از برگزاری آزمون جامع از طریق سامانه گلستان، از دیگر شرایط پذیرش اعلام شده است.
همچنین، در صورتی که داوطلبی موفق به احراز کلیه شرایط فوق نشود یا اصالت مدارک مربوط احراز نشود، در هر مرحله‌ای از ثبت نام و ادامه تحصیل، پذیرش داوطلب لغو خواهد شد و شرکت در کلاس‌های دوره نیز هیچگونه حقی برای وی ایجاد نخواهد کرد.
اعلام اسامی پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان دکتری دانشگاه تربیت مدرس 1402 [6]

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 1401 [7]

فرم تعهد ارائه نسخه چاپ شده مقاله [8]

بنابر اعلام این دانشگاه، اطلاعیه دانشگاه تربیت مدرس در خصوص نحوه و زمان ثبت‌نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان، پس از اعلام نتایج پذیرش داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش آموزش کشور در بخش آموزش وبگاه دانشگاه تربیت مدرس قرار خواهد گرفت.
همچنین، در رشته‌هایی که قبولی علمی اعلام نشده است هیچ یک از داوطلبان حد نصاب علمی لازم را برای پذیرش در این دانشگاه کسب نکرده‌اند.

منبع خبر: مدیریت همکاری‌های آموزشی و آزمون

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بدون آزمون دانشگاه باهنر کرمان سال تحصیلی 404-403
[9]

 +9821 82880
 +9821 8800 6544
 pres@modares.ac.ir

نشانی:تهران

جلال آل احمد

پل نصر

صندوق پستی: 111-14115

مشاوره برای آزمون دکتری [10]

برای مشاوره اینجا بزنید [10]

خدمات کنکور دکتری [11] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [12]