- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 98 دانشگاه معارف اسلامی

منابع آزمون دکتری

ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 98 دانشگاه معارف اسلامی [2]

ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 98 دانشگاه معارف اسلامی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org [3]) ، اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 98 دانشگاه معارف اسلامی منتشر شد.

ثبت نام هر دو دوره (روزانه و نوبت دوم) پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه معارف اسلامی، در روزهای شنبه و یکشنبه ۳۰ و۳۱/شهریور/۱۳۹۸ انجام می گیرد.

بر این اساس لازم است پذیرفته شدگان، در تاریخ های ذکر شده و در ساعات اداری، به همراه مدارک ذیل، جهت ثبت نام و انتخاب واحد به دانشگاه معارف اسلامی، مراجعه کنند(شرایط پذیرش دکتری 98 [4]).

بدیهی است عدم ثبت نام و ارائه مدارک، در تاریخ های ذکر شده، به منزله انصراف از شرکت در دوره تلقی شده و داوطلب از لیست پذیرفته شدگان حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی نیز وارد نخواهد بود و مطابق با قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وی برخورد خواهد شد. ثبت نام در این مرحله به صورت مشروط بوده و ثبت نام نهایی منوط به اعلام نظر نهایی گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و تأیید صلاحیت عمومی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور است(اعلام زمان برگزاری آزمون جامع دکتری [5]).

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳
[6]

تمام مدارک تحصیلی ارائه شده توسط پذیرفته شدگان می بایست مورد تأیید وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فناوری‌ یا وزارت‌ بهداشت، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی و یا مرکز مدیریت حوزه های علمیه باشد. ‌

شروع ترم آموزشی و کلاس های دکتری، از تاریخ چهارشنبه ۲ بهمن۹۸ بوده عدم حضور دانشجو در کلاس، غیبت محاسبه خواهد شد.

پذیرش دانشجوی دکتری 98 دانشگاه معارف اسلامی استعداد درخشان [7]

پذیرفته شدگان، در صورت هرگونه سؤال یا ابهام می توانند با شماره تلفن ۳۲۱۱۰۲۰۱ – ۰۲۵ تماس حاصل کرده و یا به سایت دانشگاه به نشانی http://maaref.ac.ir [8] مراجعه کنند.

مشاوره برای آزمون دکتری [9]

برای مشاوره اینجا بزنید [9]

خدمات کنکور دکتری [10] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [11]