- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

راهکارهای تقویت کادر علمی دانشگاه‌های مناطق محروم توسط وزارت بهداشت

منابع آزمون دکتری

[2]

امروزه باید تمهیداتی برای جبران کمبود اعضای هیات علمی [3] در دانشگاه‌های وزارت بهداشت در مناطق محروم با همکاری و کمک مجلس و سازمان مدیریت انجام گیرد.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت اعلام کرد : اعضای هیات علمی در تعدادی از رشته های بالینی دانشگاه‌های مناطق محروم بسیار کم است و در این زمینه محدودیت داریم که باید با کمک و راهنمایی مجلس و سازمان مدیریت برنامه ای برای جبران کمبود اعضای هیات علمی در دانشگاه‌های محروم طراحی گردد.

دکتر سید علی حسینی افزود : وزارت بهداشت در سال 1394 دو اطلاعیه جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد که در اطلاعیه اول ۱۲۷۶ نفر و در اطلاعیه دوم حدود ۱۳۰۰ نفر جذب وزارت بهداشت شدند که در حال حاضر ۷۰۶ نفر از اطلاعیه اول به طور کامل جذب دانشگاه‌ها شده اند.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1403
[4]

روند جذب اعضای هیات علمی در وزارت بهداشت به این صورت است که 4 تا 6 ماه زمان نیاز دارد و کارهای لازم برای به کارگیری همه افرادی که اطلاعیه جذب آنها در سال ۹۴ اعلام شده در دانشگاه و هیات مرکزی جذب وزارت بهداشت انجام شده است و این افراد در سال 95 با عنوان اعضای جدید‌الااستخدام جزء اعضای هیات علمی وزارت بهداشت شده اند.

www,phdphd.org [5]

 

مشاوره برای آزمون دکتری [6]

برای مشاوره اینجا بزنید [6]

خدمات کنکور دکتری [7] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [8]