- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

راه اندازی واحد بین المللی در سوریه توسط دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد [2] بیان کرد: فعالیت واحد آکسفورد به دلیل کمبود متقاضی محدود می شود اما درحال حاضر موضوع تعطیلی این واحد مطرح نیست.

وی افزود: واحد آکسفورد این دانشگاه اکنون متقاضیان زیادی ندارد، اما این واحد تعطیل نمی شود و اگر متقاضی برای تحصیل وجود داشته باشد، فعال شدن مرکز مورد توجه قرار  می گیرد.

رهایی یادآور شد: به طور عام واحدهای خارج از کشور این دانشگاه اگر دارای متقاضی تحصیل باشند به خودی خود موضوعیت پیدا کرده و فعالیت آنها ادامه می یابد. درحال حاضر واحدهای لبنان، افعانستان، امارات این دانشگاه فعال هستند چرا که متقاضی برای آنها وجود دارد.

وی افزود: واحدهای بین المللی این دانشگاه که متقاضی زیادی ندارند محدود و امکانات دانشگاه بیشتر به کشورهایی که علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه باشند، منتقل خواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳
[3]

معاون آموزشی دانشگاه آزادخاطر نشان کرد: دانشگاه در کشور عراق فعالیت دارد اما برنامه دارد تا در شهرهای مختلف این کشور نیز فعالیت بیشتری داشته باشد.

رهایی گفت: دانشگاه آزاد برنامه دارد تا فعالیت خود را در کشورهای منطقه و مسلمان که علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه هستند را افزایش دهد همچنین دانشگاه آزاد برنامه دارد تا در کشور سوریه نیز واحد بین المللی راه اندازی کند.

www.phdphd.org [4]

مشاوره برای آزمون دکتری [5]

برای مشاوره اینجا بزنید [5]

خدمات کنکور دکتری [6] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [7]