- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

رویکردهای پارک علم و فناوری خراسان

منابع آزمون دکتری

در تعریف پارک علم و فناوری میتوان گفت سازمانی است که توسط متخصصان حرفه‌ای اداره شده و هدف اصلی آن افزایش ثروت جامعه از طریق ایجاد انگیزه و افزایش سطح فرهنگ نوآوری و توان رقابت در میان شرکتها و مؤسساتی است که بر پایه علم و دانش در محیط پارک فعالیت می‌کنند.

پارک علمی با ایجاد انگیزه و مدیریت جریان دانش و فناوری در میان دانشگاه‌ها، مراکز پژوهش و توسعه، شرکتهای خصوصی و بازار رشد مراکز متکی بر نواوری را اسان میکند.این پارک ها خدمات با ارزش افزوده بالا و تجهیزات مناسب و با کیفیت ارائه میکنند.

در سراسر دنیا این نوع پارک ها با هدف توسعه فناوری و کسب و کارهای دانش محور تشکیل شده‌اند و با توجه به شرایط کارهای مختلفی را دنبال میکنند.پارک های علم و فناوری باعث انتقال پژوهش های دانشگاهی شده و باعث رشد اقتصادی در سطح ملی میشوند.

مطلب پیشنهادی :  رشته امر به معروف و نهی از منکر، دانشجوی دکتری می‌گیرد
[2]

اهداف این پارک ها شامل :

ايجاد يك سيستم كارآمد جهت ثبت مستندات اختراع افراد، ثبت و ارزیابی مالکیت های فکری افراد، حمايت مناسب از مالكيت‌هاي فكري خلق شده در زمینه خدمات حقوقي و علمی، حراست از حقوق مادي و معنوي مراجعان دفتر مالکیت فکری،ایجاد انگیزه در محقق برای پیاده کردن تحقيقات پايه، نوآوري‌هاي فرآيندي و كاربردي و ارائه محصولات جديد

علاوه بر این رسیدن به جایگاه اول مالکیت فکری در منطقه خاورمیانه و ارتباط با نهادهای بین المللی و افزایش ثبت اختراعات از جمله اهداف این پارک می باشد.

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتری www.phdphd.org [3]

 

مشاوره برای آزمون دکتری [4]

برای مشاوره اینجا بزنید [4]

خدمات کنکور دکتری [5] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [6]