- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

زمان برگزاری آزمون دانشجویان پژوهشگاه منحل شده شاخص پژوه

منابع آزمون دکتری

 

[2]

 آزمون اختصاصی از دانشجویان پژوهشگاه منحل شده شاخص پژوه توسط سازمان سنجش آموزش کشور در رشته‌های اعلام شده و براساس مواد امتحانی تعیین شده در روز جمعه ۲۴ شهریور ۹۶ در تهران برگزار خواهد شد.

افرادی می‌توانند در آزمون شرکت کنند که مستندات کافی و قانونی خود را در مهلت اعلام شده قبلی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کرده باشند و فهرست اسامی آنان از طریق وزارت متبوع برای سازمان سنجش تا تاریخ ۳۱ مرداد ۹۶ ارسال شود.

روشن است متقاضیانی که در  آزمون شرکت و حد نصاب نمره علمی لازم را کسب کردند بر اساس نمرات اکتسابی در مراکز آموزش عالی هم طراز جایابی خواهند  شد.

متقاضیان برای تکمیل فرم اطلاعات شرکت در آزمون و کسب اطلاع از تاریخ توزیع کارت و سایر اطلاعات مورد نظر، لازم است به اطلاعیه‌ای که در این خصوص در تاریخ ۶ شهریور ۹۶ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و هفته‌نامه پیک سنجش درج خواهد شد مراجعه کنند.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403
[3]

رشته های دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته پژوهشگاه شاخص پژوه: ۱۱۰۲ مجموعه علوم جغرافیایی، ۱۱۵۷ مدیریت بحران، ۱۲۵۹ مهندسی صنایع، ۱۲۶۲ مهندسی در سوانح طبیعی، ۱۲۶۴ مجموعه مهندسی عمران، ۱۲۹۳ مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست است.

رشته های دوره دکتری پژوهشگاه شاخص پژوه : ۲۱۰۴ جغرافیا و برنامه ریزی شهری، ۲۱۰۶ ژئومورفولوژی، ۲۱۰۷ آب و هواشناسی، ۲۱۶۵ آینده پژوهی، ۲۱۶۶ مدیریت، ۲۱۶۹ کارآفرینی، ۲۱۸۱ سلامت، ۲۱۸۲ بحران، ۲۳۰۷ مهندسی عمران گرایش سازه، ۲۳۰۸ مهندسی عمران گرایش زلزله است.

www.phdphd.org [4]

مشاوره برای آزمون دکتری [5]

برای مشاوره اینجا بزنید [5]

خدمات کنکور دکتری [6] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [7]