- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه الزهرا

منابع آزمون دکتری

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه الزهرا [2]

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه الزهرا

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] ، زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه الزهرا توسط معاونت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اعلام شد.

پذیرش و ثبت نام در مرحله دوم ارزیابی تخصصی (مصاحبه) در دو مرحله ی غیرحضوری (الكترونیكی) و حضوری (تحویل مدارك) انجام خواهد شد و لازم است معرفی شدگان عزیز مطالب اطلاعیه را دقیق مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام الكترونیكی، بارگذاری مدارك و دریافت گواهی انجام ثبت نام در مهلت اعلام شده اقدام نمایند.

جدول زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه الزهرا [4]

ارسال مدارک و ثبت نام غیرحضوری

کلیه داوطلبان گرامی لازم است جهت شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1398 از تاریخ 7 / 3 / 98 الی 19 / 3 / 98 به سامانه آموزش گلستان به نشانی http://edu.alzahra.ac.ir [5] مراجعه و با وارد نمودن شناسه کاربری: “افزودن رقم 14 قبل از شماره داوطلبی” و رمز عبور: کد ملی” نسبت به تكمیل کلیه اطلاعات درخواستی و ارسال مدارك مورد نیاز اقدام نمایند.

تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب به نشانی فوق و عدم ثبت نام الکترونیکی در مهلت تعیین شده به منزله انصراف داوطلب از انجام مصاحبه خواهد بود.

مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیکی و شرکت در مصاحبه

داوطلبان واجد شرایط لازم است مدارك و مستندات زیر را با فرمت JPG یا PDF تهیه و هنگام ثبت نام الكترونیكی در سامانه جامع گلستان در محلهای مربوطه
بارگذاری کنید.

1 .یک قطعه عكس
2 .کارت ملی
3 . اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کاردانی دارای معدل (درصورت دارا بودن این دوره)
4 . اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کارشناسی (در صورت ارسال تصویر مدرك فاقد معدل، ارسال ریز نمرات ضروری است)
5 . اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد (در صورت ارسال تصویر مدرك فاقد معدل، ارسال ریز نمرات ضروری است.)
تبصره 1 : معرفی شدگانی که به هر دلیل قادر به ارائه و بارگذاری تصویر مدرك/ مدارك تحصیلی فوق نمیباشند، لازم است تصویر کاربرگ تایید معدل و فارغ التحصیلی کارشناسی/کارشناسی ارشد را که به تایید دانشگاه محل تحصیل رسیده است در سامانه بارگذاری کنند.. (برای دسترسی به کاربرگ اینجا را کلیک کنید [6])
6 .دانشجویان سال آخر که حداکثر تا 31 / 6 / 98 در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل میشوند، لازم است فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر را که به تایید دانشگاه محل تحصیل رسیده است، در سامانه بارگذاری کنند. (فرم مندرج در صفحه 39 دفترچه شماره 1 یا صفحه 94 دفترچه شماره 2 دکتری سال 98 سازمان سنجش ، برای دسترسی به کاربرگ اینجا را کلیک کنید [7])
7.کاربرگ شماره (1) درخواست شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز دوره دکتری(برای دسترسی به کاربرگ اینجا را کلیک کنید [8])
8 . مستندات مربوط به مقالات علمی پژوهشی، مقالات ترویجی و مقالات ارائه شده در کنفرانسهای داخلی، خارجی –
9.مستندات مربوط به ترجمه یا تالیف کتب
10 . مدرك زبان مطابق جدول مورد تایید سازمان سنجش (برای دریافت جدول اینجا را کلیک کنید [9])

مطلب پیشنهادی :  آگهی فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳(سهمیه استعدادهای درخشان )
[10]

 

جدول زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه الزهرا [4]

 

پرداخت الکترونیکی هزینه شرکت در مصاحبه و دریافت گواهی انجام ثبت نام

داوطلبان عزیز پس ازمطالعه دقیق و بارگذاری مدارك و مستندات آموزشی و پژوهشی جهت شرکت در مصاحبه کد رشته محلهای معرفی شده لازم است به ازای هر رشته گرایش مبلغ – 700.000 ریال (هفتاد هزار تومان) از طریق سامانه گلستان و به صورت الكترونیكی پرداخت نموده و نسبت به دریافت گواهی ثبت نام غیرحضوری اقدام نمایند.

تذکرات مهم

1 – عواقب ناشی از ارسال ناقص یا عدم صحت در مدارك مذکور متوجه داوطلب خواهد بود.
2 – ضروری است داوطلب اصل مستندات ارائه شده در جلسه مصاحبه را پس از پایان جلسه دریافت کند و چنانچه به هر دلیلی مدارك باز پس گرفته نشود،
دانشگاه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری آنها نخواهد داشت.
3 – هزینه شرکت در آزمون مرحله دوم ارزیابی تخصصی (مصاحبه) به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

جدول زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه الزهرا [4]

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری [11]

برای مشاوره اینجا بزنید [11]

خدمات کنکور دکتری [12] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [13]