- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

زوج دانشجوی دکتری شیمی از پایان‌نامه خود دفاع کردند

منابع آزمون دکتری

زوج دانشجوی دکتری شیمی از پایان‌نامه خود دفاع کردند [2]

زوج دانشجوی دکتری شیمی از پایان‌نامه خود دفاع کردند

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] ، زوج دانشجوی دکتری شیمی تجزیه دانشگاه کاشان [4] همزمان در یک روز از پایان‌نامه [5] خود دفاع کردند.

مرآت مهرزاد از رساله دکتری خود با عنوان«سنتز و شناسایی نانو ذرات Tio۲/NS تثبیت شده روی سویه جدید باکتریایی جداشده از پساب صنعت نساجی و کاربرد آن در تجزیه زیستی رنگ‌های آزویی» با نمره ۲۰ دفاع و دانش‌آموخته شد. این پایان‌نامه که کاربرد صنعتی دارد و برای مصارف نساجی مورد استفاده و کاربرد قرار می‌گیرد، محسن بهپور استاد راهنما و فرشته جوکار کاشی استاد مشاوری آن را بر عهده داشتند.

زوج دانشجوی دکتری شیمی از پایان‌نامه خود دفاع کردند [6]

 

مرآت مهرزاد دوره کارشناسی خود را در رشته شیمی محض، کارشناسی ارشد در رشته شیمی تجزیه و دکتری خود را در رشته شیمی تجزیه در دانشگاه کاشان گذرانده است.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش ۵۳ درصد به روش دکتری استاد محور
[7]

عباس جعفری کاشی همسر مرآت مهرزاد نیز همزمان با وی از رساله دکتری خود با عنوان «ساخت زیست حسگر الکتروشیمیایی بدون برچسب CYFRA۲۱-۱ و اصلاح حسگر‌های الکتروشیمیایی با نانو کامپوزیت‌های TbV۰۴/ CuWO۴ و CuFe۲O۴/SmVO۴ برای اندازه‌گیری بورتزومیب، داساتینیب، سفوتاکسیم و آسیکلوویر» با نمره ۲۰ دفاع کرد. مهدی شبانی نوش‌آبادی و حسینعلی رفیعی پور استاد راهنمایی این رساله را بر عهده داشتند.

به پاس قدردانی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی و ترویج و ترغیب به امر ازدواج دانشجویی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و مشاور امور بانوان از طرف رئیس دانشگاه کاشان، هدایایی به این زوج دانشجو اهدا شد.

چکیده مقاله سنتز و شناسایی نانو ذرات TiO2/NS [8]

چکیده مقاله ساخت زیست حسگر الکتروشیمیایی بدون برچسب CYFRA21-1 [9]

زوج دانشجوی دکتری شیمی از پایان‌نامه خود دفاع کردند [10]

مشاوره برای آزمون دکتری [11]

برای مشاوره اینجا بزنید [11]

خدمات کنکور دکتری [12] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [13]