- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت

منابع آزمون دکتری

 

[2]

سومین جشنواره ملی “دریا مسیر پیشرفت” باهدف فرهنگ‌سازی و تأمین نیروی انسانی خلاق و کارآمد برای صنعت دریایی کشور، با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی،  با همکاری ارگان‌ها و برنامه‌هایی جامع در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. 
ازآنجاکه ایده پردازی و نوآوری، انقلابی بزرگ در حوزه‌های کارآفرینی و ظهور کسب‌وکارهای نوپا در جهان است، مسابقات ایده پردازی در سراسر دنیا و با موضوعات مختلف به‌منظور گردآوری و تسریع ورود ایده‌ها به بازار تولید محصولات شکل‌گرفته است. 

در این بخش رقابت میان 30 گروه با همکاری دانشگاه شریف صورت خواهد گرفت که درنهایت 8 گروه برتر برگزیده خواهد شد. 3 کارگاه آموزشی با عناوین” کارآفرینی، نوآوری و تجاری‌سازی دریایی برای ایده پردازان” برگزار می‌شود. مسابقات ربات‌های زیرسطحی ROV با حمایت ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان دریایی و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در جریان سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت باهدف ارتقاء و آشنایی با این فنّاوری برگزار خواهد شد. 
بخش دیگر با عنوان فیلم کوتاه و عکس دانشجویی رقابتی را در 4 محور مرتبط با دریا بر پا کرده است که درنهایت از 12 نفر با همکاری دانشگاه هرمزگان تقدیر می‌شود.

www.phdphd.org [3]

مشاوره برای آزمون دکتری [4]

برای مشاوره اینجا بزنید [4]

خدمات کنکور دکتری [5] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [6]