- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

شهرت جهانی فارغ التحصیل دانشگاه شهرکرد

منابع آزمون دکتری

شهرت جهانی فارغ التحصیل دانشگاه شهرکرد

شهرت جهانی فارغ التحصیل دانشگاه شهرکرد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [2] ، به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه بر اساس آخرین گزارش مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) [3]، سارا رستمی، فارغ التحصیل دانشگاه شهرکرد [4] رشته دکتری مهندسی مکانیک-تبدیل انرژی [5]، در جمع بانوان پژوهشگر ایرانی پراستناد دو درصد دنیا(دوره یکساله) قرار گرفت.
یکی از شاخص‌های مرجعیت علمی، تعداد دانشمندان پر استناد هر کشور است که بانوان پژوهشگر ایرانی در عرصه مرجعیت علمی در سطح ملی و بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای دارند و طبق آخرین گزارش موسسه (ISC)، ۵۵۷ بانوی پژوهشگر ایرانی میان پژوهشگران پر استناد حضور دارند که ۱۲.۷۵ درصد از پژوهشگران پر استناد کشور را تشکیل می‌دهند.
فهرست پژوهشگران پر استناد بر حسب تعداد استنادهایی که در پایگاه های معتبر استنادی از قبیل Web of science ،Scopus و ISC دریافت کرده‌اند و نیز برخی از شاخص‌های پژوهشی دیگر هر ساله اعلام می‌شود.

پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس [6]

از میان پژوهشگران دانشگاه شهرکرد نیز سارا رستمی در حوزه موضوعی مهندسی با ۹۱۶ مورد استناد در جمع بانوان پژوهشگر ایرانی پراستناد قرار گرفت. اسامی بانوان پژوهشگر ایرانی پر استناد به تفکیک دانشگاه و حوزه موضوعی را اینجا مشاهده نمایید.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان برای سال تحصیلی 1404-1403
[7]

آدرس: شهرکرد- بلوار رهبر- دانشگاه شهرکرد
تلفن: ۰۳۸۳۲۳۲۴۴۰۱ تا ۰۳۸۳۲۳۲۴۴۰۷
کد پستی: ۸۸۱۸۶۳۴۱۴۱

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی [8]

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی [9]

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه [10]

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی [11]

سرفصلهای آزمون دکتری زبان [12]

سرفصلهای آزمون دکتری هنر [13]

مشاوره برای آزمون دکتری [14]

برای مشاوره اینجا بزنید [14]

خدمات کنکور دکتری [15] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [16]