- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

جدول میزان شهریه دانشگاه فردوسی مشهد نیمسال دوم سال تحصیلی 1401- 1400

منابع آزمون دکتری

شهریه دانشگاه فردوسی مشهد [2]

جدول میزان شهریه دانشگاه فردوسی مشهد نیمسال دوم سال تحصیلی 1401- 1400

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری phdphd.org [3] ، دانشجویان محترم دوره هاي نوبت دوم،آموزش هاي الکترونیکی و پردیس بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد [4] ، شهریه به شرح زیر است:

دانشجویان عزیز باید شهریه مربوطه را به صورت پرداخت الکترونیک و از طریق پرتـال دانشــجویی خــود انجـام دهنـد (امکـان پرداخت الکترونیک براي دانشجویان یوروپرداز ورودي 92 به بعد میسر گردیده است). لازم به یــادآوري اســت کـه فـیش هـاي واریزي دانشجویان به هیچ وجه عنوان پذیرفته نمی شود و تبعات ناشی از پرداخت غیـر الکترونیکـی به عهده دانشجویان می باشد.

جدول میزان شهریه دانشگاه فردوسی مشهد نیمسال دوم سال تحصیلی 1401- 1400 [5]

دانشجویان در صورت وجود مشکل در پرداخت الکترونیک از مراجعه یا تمـاس بـا حسـابداري خـودداري نمـوده و از گزینه گزارش خطا(تیکتینگ) در پرتال پویا استفاده نموده تا مشکل از طریق مرکز فاوا بررسی و پاسخگویی لازم صورت پذیرد.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بدون آزمون دانشگاه باهنر کرمان سال تحصیلی 404-403
[6]

دانشجو بایستی قبل از واریز وجه، با شـماره تلفـن هـاي 38806644 و 38806647 و 38806653) حسـابداري دوره هاي نوبت دوم) تماس گرفته و تکلیف وضعیت مـالی خـود را روشن نماید. لازم به ذکر است عواقب احتمالی عدم پیگیـري موضوع به عهده دانشجو می باشد و در صورتی کـه در آینـده بـدهی هـاي احتمالی انباشته شده به صـورت یـک جـا از دانشـجو مطالبه گردد هیچ گونه اعتراضی مورد پذیرش نخواهد بود.

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]