- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

شکل گیری جدید چارت دانشگاه آزاد برای کاهش هزینه های مازاد

منابع آزمون دکتری

[2]

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی [3]، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دویست و بیستمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد بیان کرد: تحول در ساختار اداری دانشگاه باید به گونه ای باشد که فرآیندها تسهیل یابد و رضایت مخاطبان ما اعم از دانشجویان، محققان و پژوهشگران فراهم شود.

وی هدف از تغییر چارت دانشگاه آزاد را کاهش هزینه های مازاد، چابک سازی ساختار تشکیلاتی و تزریق کارآمدی به سیستم عنوان کرد و افزود: تحول و چابک سازی باید از حوزه ستادی و سطوح مدیریتی و از بالا به پایین صورت گیرد.

رهبر با تاکید بر اینکه تعدیل ساختار هیچ گاه به معنی تعدیل نیروی انسانی نیست، تاکید کرد: برنامه ما این است که با آینده نگری و باتوجه به نیازهای دانشگاه و شرح وظایف، ساختار ستاد مرکزی سبک تر شده و در همین راستا نیروی انسانی از آموزش ها و مهارت های لازم برخوردار شود به طوری که بتوانیم در راستای ارتقای سطح کیفی افراد کوشا باشیم.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان سال 1403
[4]

وی با بیان اینکه تعدیل در ساختار دانشگاه از بالا به پایین خواهد بود، گفت: با آی ‌تی بیس کردن امور، کاهش هزینه ها، تغییر چارت و دورکاری می توان از نیروهای مازاد در سایر بخش های موردنیاز دانشگاه استفاده کرد.

رئیس دانشگاه آزاد خواستار ایجاد سیستم اطلاعاتی جامع و یکپارچه از تمامی معاونت های پژوهشی، آموزشی، دانشجوی، اداری و مالی در سطوح واحدها و مراکز دانشگاهی شد و گفت: انتظار ما این است که این آمار و اطلاعات به قدری کامل و جامع و به روز باشد که حوزه ستادی تنها نقش نظارتی بر امور را داشته باشد.

وی بر نظم و حضور مدیران و کارکنان در محل کار به ویژه در ساعات اوج مراجعه ارباب رجوع تاکید کرد.

www.phdphd.org [5]

مشاوره برای آزمون دکتری [6]

برای مشاوره اینجا بزنید [6]

خدمات کنکور دکتری [7] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [8]