- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

طراحی نرم افزار هوشمندسازی سرویس مدارس در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران

منابع آزمون دکتری

[2]

پژوهشگران واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران [3] نرم‌افزار هوشمندسازی سرویس مدارس(اسکب) را طراحی و اجرایی کردند.

این طرح براساس گوشی‌های هوشمند طراحی شده و بدون نیاز به سخت افزارهای خاص بوده و دقت مکان‌یابی آن بالاتر از جی پی اس‌های مکان‌یابی است.

با این طرح خانواده ها از امنیت و آسایش فرزندان خود مطمئن می شوند و از مزایای این طرح کاهش زمان انتظار دانش‌آموز و راننده، ارتباط لحظه‌ای والدین با راننده، مشاهده اطلاعات خودرو و راننده، اطلاع‌رسانی در مورد تغییر خودرو یا راننده، تسریع رسیدگی به تاخیرها، ثبت نظم یا بی‌نظمی راننده و دانش‌آموز می باشد.

مطلب پیشنهادی :  دکتری استعدادهای درخشان دانشگاه خلیج فارس 1403-1404
[4]

این طرح مورد استقبال مدیران مدارس، پیمانکاران و مسئولان آموزش و پرورش [5] قرار گرفته است. این طرح راه حلی کلی برای والدین، پیمانکار، راننده و مدرسه ارائه نموده که باعث بهبود سرعت، دقت و اطمینان سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان شده و با استفاده از اطلاعات آماری جمع‌آوری شده، مدیران شهری می‌توانند برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای خدمات شهری و کنترل ترافیک داشته باشند.

این سرویس از طریق مدارس در اختیار والدین، پیمانکار و رانندگان قرار میگیرد و مدرسه با نرم‌افزار اختصاصی خود نظارت عالیه بر عملکرد سرویس خواهد داشت.

www.phdphd.org [6]

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]