- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

فراخوان دکتری دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل قشم و کیش در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1402

منابع آزمون دکتری

دکتری دانشگاه پیام نور [2]

فراخوان دکتری دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل قشم و کیش در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] ، دانشگاه پیام نور در راستای دست یابی به اهداف آموزش عالی جهت گسترش دانش و توسعه تحصیلات تکمیلی به منظور دسترسی بیشتر افراد مستعد به تحصیلات تکمیلی ، کمک به ارتقاء سطح علمی– فرهنگی جامعه و تامین بخشی از نیروهای متخصص مورد نیاز کشور، پاسخگویی به تقاضای روزافزون داوطلبان تحصیلات تکمیلی، کسب تبحر متقاضیان، بر اساس شرایط و ضوابط موجود از داوطلبان ایرانی و غیرایرانی مقیم داخل کشور در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد ( بر اساس سوابق تحصیلی) در مراکز قشم و کیش و دکتری تخصصی صرفا در رشته تاریخ گرایش تاریخ اسلام در مرکز قشم (سوابق تحصیلی، پژوهشی و مصاحبه علمی) در اسفند ماه سال 1401 دانشجو می‌پذیرد. ثبت نام داوطلبان روز یکشنبه مورخ 1401/12/14لغایت روز چهارشنبه مورخ 1401/12/24 در سامانه جامع آموزش دانشگاه (گلستان) به آدرس reg.pnu.ac.ir [4]  صورت می‌گیرد.

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکترای دانشگاه آزاد واحد بین المللی کیش [5]

رشته دکتری دانشگاه پیام نور

رشته دکتری دانشگاه پیام نور [6]

متقاضیان دکتری دانشگاه پیام نور جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک دفترچه راهنمای تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی بر اساس شیوه نامه تخصصی در مراکز بین الملل قشم و کیش دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1402 [7] مراجعه کنند.

دکتری دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل قشم و کیش در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1402 [8]

مدارک لازم برای ثبت نام :

1- عکس 3*4 پرسنلی
2 -تمام صفحات شناسنامه
3 -کارت ملی
4 -فرم اطلاعات فردی
5 -درج مدارک تحصیلات قبلی
6 -گواهی اشتغال به تحصیل مبنی بر دانش آموختگی تا تاریخ 30 /11 /1401 با ذکر معدل ( برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی )
7 -سوابق آموزشی، علمی پژوهشی وافتخارات علمی ( در صورت وجود)

تذکر مهم 1 : لازم است کلیه مدارک و مستندات مندرج در این شیوه نامه در مهلت مقرر در سامانه جامع آموزش دانشگاه بارگذاری شود ومدارکی که خارج از مهلت مقرر ارائه شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد و امتیازی تعلق نمیگیرد.
تذکر مهم 2 : بارگذاری مدارک غیر مرتبط ، یا وجود هر گونه مغایرت در مدارک بارگذاری شده ، در هر مرحله از پذیرش یا تحصیل، به لغو قبولی می انجامد و هزینه یا شهریه پرداختی، مسترد نخواهد شد.

شرایط دکتری بدون آزمون پیام نور [9]

فراخوان دکتری دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل قشم و کیش [10]

فراخوان دکتری دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل قشم و کیش [11]

دستاوردهای دانشگاه پیام‌نور [12] عبارتند از: اشتغال به تحصیل بیش از 850 هزار دانشجو در سال 1393در این دانشگاه، پوشش حدود 30 درصدی از کل دانشجویان کشور، توسعه بیش از 500 مرکز و واحد دانشگاهی در اقصی نقاط کشور، کسب رتبه دوم آسیا و رتبه ششم جهان در میان دانشگاه‌های باز و از راه دور، و کسب رتبه برتر فرهنگی دانشگاه‌های ایران در سال 1389 و کسب رتبه برتر خدمت رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1390.

مطلب پیشنهادی :  رشته امر به معروف و نهی از منکر، دانشجوی دکتری می‌گیرد
[13]

دانشگاه پیام‌نور دارای مراکز متعدد ورزشی، مذهبی، و کانون‌های فرهنگی و امور فوق برنامه بوده و سعی در هدایت انرژی بالقوه جوانان در مسیرهای صحیح را دارد. گسترش هر چه بیشتر تبادل اطلاعاتی علمی با دانشگاه‌ها و مجامع معتبر تحقیقاتی بین المللی، از جمله اهداف دانشگاه پیام‌نور بوده که از مهمترین فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه می‌توان تفاهم نامه‌ها و قراردادهای همکاری منعقد شده با دانشگاه‌های: رادیو تلویزیونی (چین)، ایندیراگاندی و جامع ملی اسلامی (هندوستان)، چندرسانه‌ای و بین‌المللی اسلامی (مالزی)، تشرین، افتراضیه و دمشق (سوریه) را نام برد. این دانشگاه همچنین در چندین مجمع علمی بین المللی معتبر در دنیا مانند: انجمن آسیایی دانشگاه‌های باز، انجمن بین المللی آموزش باز و از راه دور و اتحادیه دانشگاه‌های جهان اسلام عضویت فعال دارند.

آخرین اخبار آزمون دکتری

مشاوره برای آزمون دکتری [19]

برای مشاوره اینجا بزنید [19]

خدمات کنکور دکتری [20] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [21]