- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه قرآن و حدیث

منابع آزمون دکتری

[2]

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه قرآن و حدیث

دانشگاه قرآن و حدیث از میان متقاضیان واجد شرایط آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان در سال 98 دانشجو می پذیرد.

دانشگاه قرآن و حدیث در رشته های مندرج در جدول زیر دکتری بدون آزمون و صرفاً با بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی، دانشجو می پذیرد.

[3]

 

مهلت ثبت نام:

داوطلبان باید مدارک خود را حداکثر تا پایان وقت اداری 98/03/20 صرفاً از طریق پست پیشتاز به نشانی زیر ارسال نمایند:

قم، بلوار پانزده خرداد، چهارراه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، کد پستی 1139ـ 37195 دفتر گزینش، نظارت و توسعە آموزشی و پژوهشی دانشگاه.

رسید پستی را نزد خود نگاه دارند.درج عبارت «مربوط به پذیرش بدون آزمون دکتری» و «نام رشته مورد تقاضا» بر روی پاکت الزامی است.

واریز مبلغ 1/000/000 ریال به به شماره حساب 5025506745 با شماره شناسه 13972017 به نام دانشگاه قرآن و حدیث نزد بانک ملت؛ [درج شماره شناسه به صورت صحیح و خوانا بر روی فیش واریزی الزامی است

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان سال 1403
[4]

مدارک ارسالی و وجوه پرداختی مسترد نمی گردد. بنابراین داوطلبان محترم با دقت و در صورت دارابودن کلیه شرایط اقدام به ارسال مدارک نمایند.

زمان و مکان برگزاری مصاحبه در موقع مقتضی از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. خواهشمند است از هر گونه تماس و یا مراجعه غیر ضروری به دانشگاه خودداری شود.

پذیرش نهایی متقاضیان جهت ورود بدون آزمون در مقطع دکتری و ثبتنام قطعی، منحصراً پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و تأیید دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو و واحد گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها صورت خواهد گرفت. بدیهی است تشکیل پرونده و دعوت به مصاحبه، هیچگونه حقی را برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

 

جهت اطلاع از جزئیات دکتری بدون آزمون [5] کلیک کنید 

 www.phdphd.org [6]

 

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]