- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

فراخوان پذیرش دکتری بدون ازمون دانشگاه صنعتی شاهرود

منابع آزمون دکتری

دانشگاه صنعتی شاهرود [2] در نظر دارد در مقطع دکتری برای سال تحصیلی ۹۶ – ۹۷ اقدام به پذیرش دانشجو نماید.

 نحوه ثبت نام:

۱- ثبت نام بصورت اینترنتی است و داوطلبان برای ثبت نام باید از تاریخ ۱۳۹۶/۲/۱ به آدرس اینترنتی http://golestan.shahroodut.ac.ir [3] مراجعه نموده و گزینه متقاضی شرکت در آزمون را انتخاب نمایند.

۲- داوطلبان باید تمامی مراحل برای ثبت نام اینترنتی در آزمون دکتری را انجام و گواهی پذیرش از سیستم دریافت کنند.

۳- هزینه ثبت نام مبلغ ۶۰۰/۰۰۰ ریال (ششصد هزار ریال) می باشد. مبلغ هزینه باید به حساب سیبا به شماره ۲۱۷۸۶۱۲۹۸۸۰۰۵ بانک ملی شعبه مرکزی شاهرود به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه صنعتی شاهرود واریز گردد.

۴- داوطلبان باید مدارک خود را با پست پیشتاز به آدرس: شاهرود- بلوار دانشگاه- دانشگاه صنعتی شاهرود- دبیرخانه مرکزی، دفتر استعدادهای درخشان- صندوق پستی: ۳۱۶- کدپستی: ۳۶۱۹۹۹۵۱۶۱ ارسال نمایند، به گونه ای که این مدارک حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۲/۲۰ دریافت گردد.

مدارک مورد نیاز:

۱- تصویر کارت ملی (پشت و رو) و تصویر شناسنامه متقاضی.

۲- دو قطعه عکس ۴×۳ همانند و جدید از متقاضی با ذکر مشخصات در پشت آنها.

۳- تصویر گواهی دانش آموختگی در مقاطع کارشناسی (کلیه متقاضیان) و کارشناسی ارشد (ویژه فارغ التحصیلان) که معدل هر مقطع در آنها ذکر شده باشد.

۴- فرم تکمیل شده شماره ۱ همراه با کلیه ضمائم آن.

۵- فرم تکمیل شده شماره ۲

۶- تصویر ریزنمرات تایید شده و یا تایید نشده با امضاء داوطلب.

۷- ارسال تصویر وضعیت وظیفه عمومی داوطلبان مرد که لازم است به هنگام پذیرش در دانشگاه (قبولی قطعی و ثبت نام) یکی از شرایط مشروحه ذیل را دارا باشند.

۸- تصویر گواهی مربوط به احراز نمره زبان انگلیسی (دارای تاریخ اعتبار حداقل تا ۱۳۹۶/۰۴/۳۱) برای محاسبه امتیاز از مدرک زبان.

۹- اصل و فتوکپی رسید بانکی به مبلغ ۶۰۰/۰۰۰ (ششصد هزار ریال) به حساب سیبا به شماره ۲۱۷۸۶۱۲۹۸۸۰۰۵ بانک ملی شعبه مرکزی شاهرود به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه صنعتی شاهرود.

۱۰- مدارک لازم مبنی بر دارا بودن شرایط لازم برای استفاده از تسهیلات (شامل کپی کامل از مقالات و سایر مدارک و مستندات موردنیاز اشاره شده در شیوه ­نامه اجرائی پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز درمقطع دکتری).

۱۱- گواهی پذیرش ثبت نام اینترنتی (که توسط داوطلب از طریق سیستم گلستان دریافت شده است).

۱۲- توصیه نامه از حداقل دو نفر از اساتید دوران تحصیل دانشجو (ترجیحاً در مقطع کارشناسی ارشد).(اطلاعات تکمیلی در مورد توصیه نامه چیست؟ [4]کلیک کنید)

 www.phdphd.org [5]

مشاوره برای آزمون دکتری [6]

برای مشاوره اینجا بزنید [6]

خدمات کنکور دکتری [7] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [8]