- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

فراهم شدن زمینه برای مدیریت واحد خدمات رفاهی دانشجویی

منابع آزمون دکتری

طبق اعلام رئیس صندوق رفاه دانشجویان زمینه به وجود امدن مدیریت واحد خدمات رفاهی دانشجویی برای اینکه سازماندهی و انسجام در کارها ایجاد شود به تمرکز روسای دانشگاه‏ها بر خدمات آموزشی و توسعه علمی کمک شایانی نموده است.

در ادامه گزارش داد : با مدیریت مشارکتی و همراهی اموزش عالی درآمدزایی 140 میلیارد تومان افزایش یافته است و در کل 320 میلیارد تومان درآمد اختصاصی تولید شده است و در حوزه افزایش خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان نسبت به سال گذشته رشد 110 درصدی ایجاد شده به طوری که در وام ویژه دانشجویان دکتری [2]400 درصد و در وام شهریه 200 درصد رشد داشته ایم.

در بخش وام های تحصیلی، ازدواج و عتبات به همه درخواست ها پاسخ داده شده است.همین طور در بخش بهره گیری از ظرفیت‌های نهادهای عمومی ، مردمی و خیران کارهای مثبتی در این زمینه انجام شده است از جمله می توان به تسهیلات ارائه شده از سوی بنیاد مستضعفان، بنیاد 15 خرداد و صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403
[3]

پس با ایجاد مدیریت واحد خدمات رفاهی دانشجویی و ارتقا خدمات در این بخش، می‌توانیم به  تمرکز هر چه بیشتر روسای دانشگاه ها بر مسائل علمی و تحقیقی کمک کنیم.

این کار باعث سازماندهی شایسته ارائه خدمات در دانشگاه‌ها شده است و درآمدزایی و بهره‌گیری از ظرفیت سایر نهادهای عمومی و مردمی را اسان می نماید.

همت در به کاهش وابستگی به بودجه دولتی و حرکت به سمت خودکفایی و  ارتقا خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان از مهمترین ماموریت های در صندوق  می باشد.

www.phdphd.org [4]

مشاوره برای آزمون دکتری [5]

برای مشاوره اینجا بزنید [5]

خدمات کنکور دکتری [6] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [7]