کد خبر: 36761

تاریخ بروزرسانی : 1401/03/08

فریلنسرینگ؛ جذاب ترین پیشنهاد این روزها!

منابع آزمون دکتری

فریلنسرینگ؛ جذاب ترین پیشنهاد این روزها!

فریلنسرینگ؛ جذاب ترین پیشنهاد این روزها!

کار در بستر فریلنسری این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر نمیدانید فریلنسری چیست به طور ساده بگوییم که فریلنسری یا در اصطلاح ایرانی آن دورکاری و به اصطلاح خودمانی آن کار در منزل نام دارد وامروزه افراد زیادی با مهارت های مختلف به آن مشغول هستند. اگر در یک یا چند زمینه مثل تایپ و ترجمه، تولید محتوا و نگارش، برنامه نویسی و طراحی سایت، طراحی گرافیک و حتی آموزش از راه دور مهارت داشته باشید و علاقمند به کار در محیط دلخواه و ساعت کاری دلخواه باشید، فریلنسری بهترین گزینه برای شماست؛‌ چرا که در ساعت ها و محیط هایی که خودتان تعیین میکنید با کارفرماهای مختلف با قراردادهای کوتاه مدت و بلند مدت کسب در آمد می کنید.

بعنوان کارفرما نیز فریلنسری برای شما مزایای زیادی دارد، با استخدام فریلنسرهای آماده به کار با مهارت های مختلف از سراسر ایران کار و پروژه های خود را در هر ساعت از شبانه روز پیش ببرید، بدون اینکه نیاز به مکانی بعنوان محل کار با هزینه هایی که به دنبال خود می آورد باشید.
یک محیط امن برای ملاقات فریلنسرها و کارفرماها
در ادامه قصد داریم اهمیت سایت های فریلنسری را از دید کارفرما و فریلنسر بررسی کنیم.
بدیهی است که هم فریلنسرها و هم کارفرماها کار در محیطی مطمئن را بر معامله های نامطمئن ترجیح می دهند.بعنوان یک کارفرما ممکن است فریلنسرهای زیادی را بشناسید و بعنوان یک فریلنسر ممکن است با کارفرماهای مختلفی در حال کار کردن باشید.از طرفی ممکن است بخواهید کار را با فریلنسرها و کافرماهای مطمئن و در حضور یک واسطه ی مورد اطمینان ادامه دهید، تا بعنوان یک کارفرما، خیالتان از بابت انجام پروژه، تخصص و مهارت فریلنسر و تحویل به موقع آن راحت باشد و بعنوان یک فریلنسر از بابت پرداخت به موقع در آمد خود و خوش قولی کارفرما آسوده باشید.
همچنین بعنوان یک کارفرما احتمالا ترجیح میدهید که گزینه های زیادی برای انتخاب یک فریلنسر مناسب با پروژه ی خود داشته باشید، مهارت ها و پروفایل فریلنسرهای زیادی را ببینید، قیمت های پیشنهادی آن ها را بسنجید و در نهایت با فراغ بال همکاری خود را با یکی از آنها ادامه دهید و چه بسا این همکاری را به پروژهای دیگر تعمیم دهید.
بعنوان یک فریلنسر نیز، وجود تعداد زیادی پروژه جدید برای انجام دادن بدون اینکه نیاز باشد برای پیدا کردن پروژه وقت زیادی صرف کنید و وجود فضای رقابتی که در آن به محک زدن توانایی بازاریابی و مذاکره خود برای دریافت یک پروژه می پردازید، احتمالا لذت بخش است.
تمامی ویژگی هایی که به آن اشاره کردیم در محیط سایت های فریلنسری یافت می شوند. سایت های فریلنسری ممکن است فضاهای متفاوتی داشته باشند و یا نحوه ی عملکردشان در جزئیات متفاوت باشد اما به طور کلی همه ی آن ها از اصولی پیروی میکنند که در ادامه به آن می پردازیم.

دفترکار مجازی کارفرماها و فریلنسرها
سایت های فریلنسری زیادی هم در ایران و هم در خارج وجود دارند. یک سایت فریلنسری با هدف ایجاد محیطی امن برای کارفرماها و فریلنسرها طراحی شده است. کارفرما و فریلنسر مسیر متفاوتی را در یک وبسایت فریلنسری طی می کنند، اما آنچه که یک فریلنسر را به یک کارفرما در این سایت متصل میکند پروژه ای است که توسط کارفرما تعریف و توسط یک فریلنسر انجام میشود. نقش مهم سایت در این بین، همانند یک دفترکار مجازی برای ملاقات این دو شخص و بستن قرارداد کاری کوتاه میان آنهاست، بدون اینکه لازم باشد هزینه های ناشی از تشکیل یک دفتر کار واقعی را متحمل شوید.
در صورتی که بعنوان یک کارفرما بخواهید پروژه ای را به یک فریلنسر حرفه ای بسپارید، کافیست به یکی از سایت های فریلنسری وارد شده، و پس از ثبت پروژه و تعیین بودجه و مهلت انجام برای آن، منتظر ارائه ی پیشنهادات فریلنسرها برای انجام آن پروژه بمانید. از آن طرف بعنوان یک فریلنسر، با مشاهده ی پروژه ی ثبت شده، با توجه به مهارت های خود، و زمان لازم برای انجام آن پروژه و البته بودجه ی درنظر گرفته شده برای آن، پیشنهاد خود را ارائه کرده و وارد رقابت با سایر فریلنسرها می شوید. حال باید منتظر باشید تا اگر پیشنهاد شما مورد انتخاب کارفرما بود، شروع به انجام دادن پروژه کنید.
ملاقات دوباره ی کارفرما و فریلنسر
سایت های فریلنسری معمولا فضایی برای صحبت و تبادل اطلاعات بین کارفرما و فریلنسر دارند و معمولا تاکید می شود که برای ارائه ی خدمات بهتر توسط این سایت ها، ارتباط کاری را به فضای بیرون از این سایت ها منتقل نکنید، چرا که ممکن است در خلال انجام پروژه مشکلاتی از قبیل انصراف کارفرما یا فریلنسر از ادامه ی همکاری یا بدقولی طرفین پیش بیاید و رد و بدل شدن این مکالمات در فضای سایت، روند حل اختلاف را تسهیل می نماید.
در مرحله ی بعد فریلنسر پروژه ی آماده شده را از طریق همین سایت برای کارفرما ارسال می شود و در صورت رضایت طرفین ختم پروژه اعلام و هزینه ی پروژه که قبلا توسط کارفرما در گرو سایت فریلنسری قرار داشت به حساب کاربری فریلنسر و سپس به حساب بانکی وی واریز می شود.
این روند کلی کار سایت های فریلنسری است، گرچه برخی از آن ها امکانات بیشتری را در اختیار کاربران سایت قرار می دهند، برای مثال در برخی از این سایت ها، هم کارفرما و هم فریلنسر مبلغی را بعنوان ضمانت انجام کار در گرو سایت قرار می دهند تا هم کارفرما از انجام پروژه اش آسوده باشد، و هم فریلنسر از بابت دریافت حقوقش نگرانی نداشته باشد.بعنوان مثال دیگری از امکانات این گونه سایت ها، می توان به برگزاری آزمون هایی برای سطح تخصص و مهارت فریلنسرها اشاره کرد که کارفرما ها بتوانند با دید بازتری به انتخاب فریلنسرها بپردازند و از طرفی فضای رقابت حرفه ای تری برای فریلنسرها ایجاد شود.
یک سایت فریلنسری تازه نفس اما پرقدرت!
تا به اینجا به این سوالات پاسخ دادیم که فریلنسری چیست و چرا طرفدار دارد؟ از طرفی به معرفی اجمالی سایت های فریلنسری بعنوان محیط های امن برای ملاقات کارفرماها و فریلنسرها پرداختیم. در این بخش به معرفی یک سایت فریلنسری تازه نفس اما پرقدرت می پردازیم که منطبق بر اصول روز برنامه نویسی نوشته شده و علاوه بر ظاهر کاربر پسندش، تجربه ی کاربری خوبی برای کاربرانش که شامل فریلنسرها و کارفرما هستند، فراهم کرده است.
سایت فریلنسری حامی ورکس در سال 1397 به همت جمعی از برنامه نویسان و طراحان خبره طراحی و به قصد ایجاد محیطی مطمئن برای برون سپاری پروژه ها و دورکاری عرضه شد.روزانه پروژه های زیادی در حامی ورکس ثبت شده و توسط فریلنسرها به انجام می رسد. برنامه نویسی وب وموبایل، طراحی گرافیک، نگارش و تولید محتوا، تایپ و ترجمه و حتی پروژه های دانشگاهی از جمله ی این پروژه ها هستند.

حامی ورکس چگونه کار میکند؟

فریلنسرینگ؛ جذاب ترین پیشنهاد این روزها!

حامی ورکس برای کارفرماها
بعنوان کارفرما در حامی ورکس مسیری تقریبا مشابه سایر سایت های فریلنسری طی می کنید، به این صورت که وارد سایت شده، پروژه ی خود را ثبت می کنید و منتظر پیشنهادات فریلنسرها می مانید. آنچه که حامی ورکس را از سایر سایت هایی از این دست متمایز میکند، تسهیلاتی است که در انتخاب فریلنسر در اختیار شما قرار می دهد. حامی ورکس حقیقی بودن فریلنسرها را از طریق تایید صحت آدرس ایمیل بررسی می کند و سوابق ثبت شده برای فریلنسر در پروژه های قبلی برای شما کاملا در دسترس است. از طرفی پروژه ی ثبت شده ی شما به آن دسته از فریلنسرهای واجد شرایط که طبق الگوریتم های سایت مشخص می شوند، ارسال می شود تا پروژه ی شما را به طور دقیقتر بررسی کنند. مبلغی نیز بعنوان ضمانت از فریلنسر منتخب دریافت می شود تا خیالتان از بابت حسن انجام کار راحت باشد.پرداخت امن چند مرحله ای نیز به منظور تسهیل در پرداخت هزینه ی پروژه برای شما در نظر گرفته شده است.
در نهایت انتخاب فریلنسر بر عهده ی شماست. همانطور که گفته شد نظرات سایر کارفرماها در مورد یک فریلنسر در دسترس شما است که با بررسی این نظرات به همراه مشاهده و بررسی پروفایل فریلنسر و نمونه کارهای وی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و در نهایت پروژه ی برون سپاری شده ی خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید.
حامی ورکس برای فریلنسرها
حامی ورکس برای فریلنسرها نیز فضای جذابی آماده کرده است. در این فضا پروژه های متناسب با مهارت های شما توسط الگوریتم های پیچیده ی سایت برایتان لیست می شود و شما می توانید برای آن پروژه ها پیشنهادات خود را ارسال کنید. در قسمت وبلاگ حامی ورکس مقالات متعددی برای شما آماده شده است تا بتوانید نکات لازم را برای پیشنهاد قیمت به کارفرماها و افزایش شانس خود برای دریافت پروژه ها فرا بگیرید.
آنچه که حامی ورکس را برای شما از سایر سایت های فریلنسری متمایز می کند، سیستم پرداخت امن وجه و امکان تعیین ضرب العجل هایی برای دریافت هزینه ی پروژه از کارفرماست که در این صورت خیال شما از دریافت هزینه راحت می شود، چرا که بر طبق پرداخت امن، وجه پروژه از کارفرما دریافت شده و در رهن سایت باقی می ماند و بعد از پایان پروژه آزاد شده و در اختیار شما قرار میگیرد. تعیین ضرب العجل ها، به معنی درخواست برای دریافت چندمرحله ای هزینه ی پروژه به ازای تحویل چند مرحله ای آن است که در حامی ورکس امکان آن تعبیه شده است.
نکته ی مهم دیگر اینکه برخلاف سایر سایت های فریلنسری، سهم سایت حامی ورکس از پروژه های به اتمام رسیده توسط فریلنسر به قیمت تمام شده ی آن پروژه بستگی دارد و یک درصد ثابت و مشخص نیست. این موضوع کاملا به نفع فریلنسرهاست چرا که نیاز نیست مبلغ نامعقولی برای پروژه ها پیشنهاد دهند تا در صورت کسر کمیسیون سایت، مبلغ واقعی تری را دریافت کنند، زیرا در صورتی که مبلغ پروژه کم باشد، سهم سایت نیز کم خواهد بود.
سخن پایانی
در حامی ورکس اعتقاد بر این است که حق همیشه با مشتری است. در سایتهای فریلنسری کارفرماها مشتری به حساب می آیند و اهداف سایت در راستای رضایت ایشان است. این مهم با استخدام فریلنسرهایی با پروفایلهای حرفه ای و نمونه کارهای قوی، سیستم پرداخت امن و تسهیلاتی که در انتخاب فریلنسرها در نظر گرفته شده به انجام رسیده است.
از طرفی حامی ورکس دفتر کار فریلنسرهاست و در جهت ایجاد فضای مطمئنی برای فریلنسرها از هیچ کوششی دریغ نکرده است.پنل کاربری حرفه ای، لیست پروژه های متناسب با مهارت های فریلنسر، سیستم پرداخت امن و امکان درخواست پرداخت چند مرحله ای تنها تعدادی از امکاناتی است که حامی ورکس برای فریلنسرها در نظر گرفته است.
در نهایت اینکه اگر قصد دارید پروژه ی خود را با اطمینان برون سپاری کنید و از تخصص فریلنسرهای حرفه ای لذت ببرید، یا اگر فریلنسر هستید و میخواهید فضایی حرفه ای برای دورکاری در اختیار داشته باشید، حامی ورکس می تواند بهترین انتخاب شما باشد، که در کنار امکانات آن می توانید از پشتیبانی 24 ساعته آن نیز بهره مند شوید.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x