- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

لزوم ارتقای هیأت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

لزوم ارتقای هیأت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی دانشگاه آزاد [2]

لزوم ارتقای هیأت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی دانشگاه آزاد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه آموزش و ارتقای هیأت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی (جهت اطلاع از آمار تعداد اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی کلیک کنید) [3] این دانشگاه در سراسر کشور تأکید کرد.

نحوه پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس تغییر کرد [4]

به گزارش معاون پژوهشی phdphd [5]، دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ، در هفتمین کنگره دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، بر توسعه آموزش و ارتقای هیات علمی دانشکده‌های دندانپزشکی سراسر کشور و نیز حمایت و همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برای پیشرفت و ارتقای سایر دانشکده‌های دندانپزشکی تاکید کرد. او دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران را یکی از مفاخر دانشگاه آزاد با سابقه‌ای ۳۰ ساله عنوان کرد و گفت: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دارای بیش از ۱۴۰هیات علمی است و حجم زیادی فارغ‌التحصیل تخصصی را به خود اختصاص داده است و این جای افتخار برای دانشگاه آزاد است.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش ۵۳ درصد به روش دکتری استاد محور
[6]

دکتر محسن نفر بر تداوم ارتقای سطح آموزش و تربیت دانشجویان و ارتقای هیأت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی دانشگاه آزاد تاکید کرد و خواستار حمایت و همیاری این دانشکده در توسعه سایر دندانپزشکی‌های کشور شد. وی ادامه داد: از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران(برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد صدور کد تدریس برای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد کلیک کنید) [7] انتظار می‌رود با پشتوانه اعضای هیات علمی پیشرو، باعث و بانی ارتقای سایر دانشکده‌های دندانپزشکی باشد و به عنوان مادر برای ساماندهی به سایر دانشکده‌ها اقدام کند.

معاون علوم پزشکی فارغ‌التحصیلان این دانشکده را پتانسیل مناسبی برای تامین اعضای هیات علمی سایر دانشکده‌های دندانپزشکی دانست.

www.phdphd.org [8]

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی [9]

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی [10]

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه [11]

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی [12]

سرفصلهای آزمون دکتری زبان [13]

سرفصلهای آزمون دکتری هنر [14]

مشاوره برای آزمون دکتری [15]

برای مشاوره اینجا بزنید [15]

خدمات کنکور دکتری [16] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [17]