- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

مجلات معتبر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

منابع آزمون دکتری

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان [2] با افزایش فعالیت های علمی درسال 1392 به جرگه دانشگاههای تیپ یک کشور وارد شد. در حال حاضر این دانشگاه، شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل را تحت پوشش خود دارد و ارائه خدمات سلامت، توسط 7 معاونت دانشگاه انجام می گیرد.

پردیس آموزشی دانشگاه کاشان با 5 دانشکده دایر شامل پزشکی، پرستاری مامایی، بهداشت، پیراپزشکی و دندانپزشکی، پردیس خودگردان و 10 مرکز تحقیقات فعال با عناوین مرکز تحقیقات تروما، علوم تشریح، فیزیولوژی و مراکز تحقیقات بیوشیمی و تغذیه در بیماری­های متابولیک، پرستاری تروما،تولیدسلول­های جنسی، عوامل اجتماعی موثر برسلامت، فناوری اطلاعات سلامت، بیماری های اتوایمیون و بیماری های عفونی در حال فالیت می باشد.

داشتن دانشجویان برتر در المپیاد های علمی، فرهنگی، ورزشی و آزمونهای بورد تخصصی، جامع علوم پایه، پیش کارورزی از افتخارات این دانشگاه است

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳
[3]

از جمله دستاوردهای مهم پژوهشی این دانشگاه  ارائه بیش از 5500  مقاله و خلاصه مقاله، انتشار2 مجله فارسی زبان علمی پژوهشی فیض با قدمت 20 ساله و مجله علمی پژوهشی کنکاش و 4 مجله انگلیسی زبان به نام­هایArchives of Trauma Research  و Nursing & Midwifery studies که دارای نمایه بین المللی PUBMED هستند وInternational Archives of health Sciences  و Archives of Bio Medicine،اشاره کرد.

این دانشگاه درنظر دارد در سال  1404، در کنار گسترش تحقیقات بنیادی و تاسیس مراکز دانش بنیان  و تبدیل ایده به پدیده دست یافته و به عنوان یکی از دانشگاه های نسل سوم کشور در پیشرفت و توسعه ایران به بهترین شکل ممکن نقش ایفا کند.

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتری www.phdphd.org [4]

مشاوره برای آزمون دکتری [5]

برای مشاوره اینجا بزنید [5]

خدمات کنکور دکتری [6] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [7]