- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

مجوز افزایش رشته در مقاطع ارشد و دکتری صادر شد

منابع آزمون دکتری

مجوز افزایش رشته در مقاطع ارشد و دکتری صادر شد [2]

مجوز افزایش رشته در مقاطع ارشد و دکتری صادر شد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] ، رئیس دانشگاه پیام نور [4] گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد 24 رشته و در مقطع دکتری 2 رشته از شورای گسترش مجوز دریافت کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور در نشست اعضای علمی رشته حقوق دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: دانشگاه پیام نور به نسبت سال قبل 6 درصد رشد جذب دانشجویی داشته و 70 هزار نفر در مقطع کارشناسی جذب دانشگاه شدند که به نسبت سایر دانشگاه‌ها رشد قابل قبولی بوده است.

لیست رشته های دکتری دانشگاه پیام نور [5]

وی همچنین درباره افزایش کد رشته در مقاطع ارشد و دکتری گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد 24 رشته و در مقطع دکتری 2 رشته از شورای گسترش مجوز دریافت کرد.

مطلب پیشنهادی :  آگهی فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳(سهمیه استعدادهای درخشان )
[6]

رئیس دانشگاه پیام نور به نقش مهم رشته حقوق در دانشگاه پیام نور تاکید کرد و افزود: به ازای هر 300 دانشجوی حقوق در دانشگاه پیام نور یک عضو هیات علمی وجود دارد که با توجه به شرایط و افزایش متقاضیان رشته حقوق در آینده نیاز به جذب هیات علمی در این رشته داریم. وی ادامه داد: مرکز تحقیقات حقوق دانشگاه می‌تواند با برگزاری دوره‌های تکمیلی حقوقی و همچنین دوره‌های مهارت افزایی به دانشجویان و فارغ التحصیلان کمک شایانی کند.

رئیس دانشگاه پیام نور در پایان گفت: اساتید حقوق دانشگاه باید با ارائه پیشنهادات در زمینه منابع و سایر حوزه‌های آموزشی هم به آموزش کمک کنند و هم به بروز شدن منابع توجه اساسی داشته باشند.

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]