- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

مدرک دکتری بهنوش طباطبایی چیست؟

منابع آزمون دکتری

مدرک دکتری بهنوش طباطبایی چیست؟

مدرک دکتری بهنوش طباطبایی چیست؟

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [2] ، بهنوش طباطبایی بازیگر کشورمان دارای مدرک دکتری روانشناسی تربیتی است.

بهنوش طباطبایی (زادهٔ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبا [3]ی دانشگاه تهران گذرانده‌است. او برای ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز ۲: ردّ خون [4] نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن [5] از سی‌وهفتمین جشنوارهٔ فیلم فجر (۱۳۹۷) شد.

 

معرفی جامع و تخصصی رشته روانشناسی تربیتی [6]

مدرک دکتری بهنوش طباطبایی چیست؟

وی در این باره نوشت :

از سال ۹۱ شروع به تحصیل کردم در مقطع کارشناسی در رشته‌ی روانشناسی عمومی و بعد از آن در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌ی روانشناسی بالینی و اکنون در در حوزه روانشناسی تربیتی.
بسیار خوشحالم که عضوی کوچک از این خانواده‌ی بزرگ هستم و به این خانواده‌ی جدید می‌بالم و امیدوارم با کمک خداوند و بزرگان و اساتید روانشناسی بتوانم در این راه و در خدمت به ایرانم اثر گذار باشم.

مدرک دکتری بهنوش طباطبایی چیست؟

بهنوش طباطبایی، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در محلۀ یوسف‌آباد تهران به دنیا آمد. پدرش سید ناصر طباطبایی کارشناس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی پیشین (راه و شهرسازی کنونی) و مادرش آموزگار بود. وی فرزند دوم خانواده است و تنها یک خواهر بزرگتر بنام تینوش دارد. وی در دورهٔ دبستان با مهراوه شریفی‌نیا هم‌درس بود و به‌ویژه با دیدن بازی شریفی‌نیا در فیلم دزد و عروسک‌ها (۱۳۶۸) بیش از پیش، به بازیگری علاقه‌مند شد و با پافشاری‌های بسیار خود سرانجام توانست در سال ۱۳۷۲ در مدرسهٔ هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان، دورهٔ بازیگری را آغاز کند.
طباطبایی ، در رشتهٔ مهندسی رایانه دارای دانشنامهٔ کارشناسی و در رشتۀ روان‌شناسی دارای دانشنامهٔ دکترا در گرایش روان‌شناسی تربیتی [6] است. او یک دورهٔ بازیگری را نیز در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.مدرک دکتری بهنوش طباطباییطباطبایی به‌واسطهٔ بازی در فیلم مصائب دوشیزه با مهدی پاکدل، بازیگر، آشنا شد و این دو در ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ با یکدیگر پیوند زناشویی بستند؛ ولی پس از ۶ سال زندگی مشترک، در سال ۱۳۹۵ از یکدیگر جدا شدند.

ظرفیت دکتری روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد [7]

استاد بهنوش طباطبایی 

وی درکنار بازیگری به استاد شدن در دانشگاه و تدریس هم پرداخته است. استاد بهنوش طباطبایی در دانشگاه پیام نور به تدریس روانشناسی تربیتی می پردازد.🌹

استاد بهنوش طباطبایی در دانشگاه پیام نور + مدرک دکتری بهنوش طباطبایی

کلاس های دانشگاه آنلاین است، اما استاد بهنوش طباطبایی،چنان دانشجویان را به سر ذوق آورد که برخی خواهان جلسه حضوری شدند و شد این عکس یادگاری.

مدرک دکتری بهنوش طباطبایی چیست؟

بهنوش طباطبایی، بازیگر ۴۲ ساله سینما، تلویزیون و تئاتر که بیش از بیست سال از اولین فعالیت‌هایش در زمینه بازیگری می‌گذرد، در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود درباره ورودش به حوزه مدلینگ صحبت کرده و دلیل جالبی را برای ورود به این حوزه عنوان کرده است. این بازیگر می‌گوید بازیگران هالیوود به قصد رونق تولید داخلی با برندها همکاری می‌کنند و او نیز چنین هدفی را دارد. طباطبایی در این گفت‌وگو درباره انگیزه خود از انتشار تصاویر و ویدئوهایش در حال ورزش کردن هم صحبت کرده و هدف از انجام این کار را هم تأثیرگذاری در بین بانوان جوان و بخصوص میانسال بیان کرده است. در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های این بازیگر درباره مدلینگ، ورزش کردن و بازیگری در گفت‌وگو با مجله فیلم را خواهید. خواند.

مطلب پیشنهادی :  مهلت جدید ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی در خردادماه
[8]

مدرک تحصیلی پوریا پورسرخ [9]

مدلینگ

مدلینگ در همه جای دنیا یک کار حرفه‌ای و مرسوم است و حتی بازیگران درجه یک هالیوود هم این کار را می‌کنند. دیدگاه من این است که آنها دلسوز صنعت کشورشان هستند و دوست دارند دست همدیگر را بگیرند و با هم بالا بیایند. ما الآن در کشورمان در موقعیتی هستیم که باید از برند و محصول ایرانی حمایت کنیم.

من از آغاز فعالیت‌هایم و از همان 17-18 سال پیش پیشنهاد تبلیغاتی داشتم و در یک دوره‌ای هم داشتم به این حوزه ورود می‌کردم و اتفاقاً پیشنهادی که داشتم هم از سوی یک برند پوشاک بود (سال 82)، اما آن زمان کلاً تبلیغات برای بازیگرها ممنوع شد. بعد از آن این مسیر فقط برای آقایان بازیگر باز شد و جدیداً هم برای خانم‌ها. فکر می‌کنم من اولین خانم بازیگری باشم که در این سطح تبلیغات محیطی به‌عنوان مدل فعالیت کرده‌ام.

توصیه به علاقه‌مندان بازیگری

به علاقه‌مندانی که به دنبال بازیگر شدن هستند، حتماً راهی که خودم رفتم را توصیه می‌کنم. می‌گویم خیلی مهم است که ببینی چقدر عاشق این کار هستی و چقدر می‌توانی سختی‌هایش را تحمل کنی و آیا اصلاً استعداد داری؟ حتماً باید برای ورود از مکان‌های آموزشی استفاده کنی. ورودش شاید آسان باشد اما ماندگاری در آن سخت‌تر است.

حسرت

هیچ حسرتی در زندگی‌ام ندارم چون برای رسیدن به کیفیت مطلوب زندگی تلاش کرده‌ام. من تلاش خودم را کرده‌ام و یا رسیده‌ام و یا نرسیده‌ام. مهم این است که تلاش کرده‌ام و شاید به یک هدفی که مد نظرم بوده است نرسیده‌ام ولی به واسطه آن تلاش به چیزهای دیگری رسیده‌ام که شاید آنها مسیرهای بهتری را پیش پای من گذاشته است.

آرزو

آرزو دارم که همیشه آرامش داشته باشم و بتوانم آرامشم را به دیگران منتقل کنم. آرزو دارم که تا لحظه آخر تمیز و با کیفیت بالا زندگی کنم.

با آرزوی موفقیت برای خانم دکتر بهنوش طباطبایی هنرمند توانا و استادگرامی 💐💐💐

 

مدرک دکتری پوریا پورسرخ چیست؟ [10]

مشاوره برای آزمون دکتری [11]

برای مشاوره اینجا بزنید [11]

خدمات کنکور دکتری [12] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [13]