- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 98 در واحد علوم و تحقیقات

منابع آزمون دکتری

برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 98 در واحد علوم و تحقیقات [2]

برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 98 در واحد علوم و تحقیقات

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ، مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 98 در واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

مصاحبه دکتری سال ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی، بصورت متمرکز و با حضور بیش از ۳۰ هزار داوطلب تحصیل در مقطع دکتری، ۲۲ تیرماه لغایت ۱۰ مردادماه جاری در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود(انتشار تاریخ و زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه آزاد ( با آزمون و بدون آزمون) [4]).

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات [5]، دکتر سودابه سلیمانی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی در این رابطه گفت: با توجه به ظرفیت بالا و عملکرد مناسب این واحد دانشگاهی در برگزاری دوره‌های پیشین آزمون مصاحبه دکتری، مصاحبه دکتری سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی بصورت متمرکز از 22 تیرماه لغایت 10 مردادماه در بلوک‌های 1 و 2 آموزشی واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از آزمون مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 30 هزار داوطلب در 280 عنوان رشته با حضور در واحد علوم و تحقیقات مورد گزینش علمی قرار خواهند گرفت.

مطلب پیشنهادی :  رشته امر به معروف و نهی از منکر، دانشجوی دکتری می‌گیرد
[6]

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری [7]

دکتر سلیمانی ادامه داد: در حال حاضر 92 رشته از 121 رشته در گروه علوم انسانی، زبان و هنر، 47 رشته از 53 رشته در گروه فنی و مهندسی، 40 رشته از 48 رشته در گروه علوم پایه و 48 رشته از 58 رشته در گروه کشاورزی و دامپزشکی در واحد علوم و تحقیقات دایر است.

وی با اشاره به اهمیت آزمون مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: برای آرامش بخشی به داوطلبان تمهیدات رفاهی مانند پذیرایی و اختصاص مکانی برای استراحت در بلوک‌های 1 و 2 آموزشی در واحد علوم و تحقیقات در نظر گرفته شده است. امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، داوطلبان این مرحله از زندگی خود را با موفقیت طی کنند.

مشاوره برای آزمون دکتری [8]

برای مشاوره اینجا بزنید [8]

خدمات کنکور دکتری [9] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [10]