- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

معرفی مجلات معتبر دانشگاه ازاد ساوه

منابع آزمون دکتری

مجلات معتبر دانشگاه ازاد [2]

معرفی مجلات معتبر دانشگاه ازاد ساوه

دانشگاه ازاد ساوه [3] در سال 65 تاسیس گردید. و از مهر سال 67 در رشته های علوم تربیتی ( مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ) و کاردانی امور زراعی فعالیت خود را آغاز نمود.

وسعت سایت مرکزی دانشگاه حدود 11 هکتار و شهرک دانشگاهی حدود 200 هکتار می باشد که با وجود 128000متر مربع فضای آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی ، رفاهی ، خدماتی و پژوهشی ،  پذیرای حدود 11000 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی و کاردانی است که 25% آنها شامل دانشجویان بومی است . رتبه واحد بسیار بزرگ الف و تعداد رشته های موجود آن 81 رشته تحصیلی در شاخه های فنی و مهندسی ، علوم پایه ، کشاورزی و علوم انسانی است

دانشگاه آزاد اسلامی ساوه دارای سه دانشکده مصوب ( علوم انسانی – کشاورزی – فنی و مهندسی) می باشد.این دانشگاه در جهت افزایش سطح علمی و پژوهشی این دانشگاه مجلات داخلی خود را معرفی نمود تا متقاضیان کار های پژوهشی بتوانند انها را د مجلات با شرایط علمی خوب به چاپ رسانند.

نشریات این دانشگاه عبارتند از :

🔍 فصلنامه پژوهش های اعتقادی – کلامی [4]

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403
[5]

🔍 نشریه فیزیولوژی گیاهان [6] 

🔍 نشریه شیمی الی [7]

🔍 نشریه نانوشیمی کشاورزی [8]

فصلنامه پژوهش های اعتقادی – کلامی

هدف این فصلنامه توسعه و پیشرفت از مسیر تحقیق و پژوهش و نو آوری های علمی می باشد.معیار پیشرفت کشور اثار علمی و مجلات علمی پژوهشی در حوزه علوم اسلامی می باشد.به همین دلیل تاکید بیشتر بر کیفی سازی و گسترش چنین مجلاتی می باشد که سایت تخصصی ISC براین معیار و نظریه استوار است.

اهداف دیگر این مجله برطرف کردن مشکلات دانشجویان تحصیلات تکمیلی و هم و غم آنان در نشر آثار علمی،همچنین قدر شناسی از فعالیت های پژوهشی و برقراری ارتباط علمی بین محققان کشور از نگاه های خاص دست اندر کاران این مجله علمی – پژوهشی است اصول اخلاقی نشریه شامل : تعهد اخلاقی نویسنده بر پیگیری افق های جدید اندیشه ها و باورهای دینی، نو آوری نویسنده، ذکر دقیق منابع و ماخذ و عدم انتساب مطالب دیگران به خود، رعایت دقیق اخلاق پژوهشی است.

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتری www.phdphd.org [9]

مشاوره برای آزمون دکتری [10]

برای مشاوره اینجا بزنید [10]

خدمات کنکور دکتری [11] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [12]