- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

چاپ 500 مقاله علمی پژوهشی دانشجویان دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز

منابع آزمون دکتری

مقاله علمی پژوهشی دانشجویان دکتری [2]

چاپ 500 مقاله علمی پژوهشی دانشجویان دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org [3]) ، معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز از چاپ 500 مقاله علمی پژوهشی دانشجویان دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

حقیقی، معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: با توجه به اینکه دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاهی جامع است و ۵۴ گروه آموزشی را در خود جای داده، مقالاتی که از سوی دانشگاهیان آن ارائه می‌شود در زمینه‌های مختلف است(ممنوعیت درج نام استاد در مقاله مستخرج از رساله دکتری [4]).

معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: تمامی گروه‌های آموزشی این دانشگاه دارای مقالات پژوهشی و علمی [5] در زمینه های مختلف هستند و برخی از این مقالات در مجلات علمی پژوهشی داخلی منتشر می‌شوند و مابقی آن‌ها در مجلات بین المللی نشر پیدا می‌کنند(لیست پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه چمران اهواز [6]).

مطلب پیشنهادی :  پذیرش 26 هزار دانشجوی دکتری در دانشگاه‌ها
[7]

حقیقی اضافه کرد: به طور کلی تمامی مقالات منتشره دانشگاه شهید چمران اهواز در دو بخش زبان فارسی و انگلیسی حدود ۲ هزار مورد برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از مقالات دانشگاه در عرصه بین المللی شناخته شده اند، ادامه داد: سالانه حدود ۵۰۰ ژورنال سطح بالای بین المللی در گروه‌های آموزشی مختلف از سوی دانشگاه شهید چمران اهواز در مجلات ISI [8] ارائه می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه اکثر مقالات دانشگاه از سوی اساتید و دانشجویان مقطع دکتری ارائه می‌شوند، ابراز کرد: محور مقالات دانشگاه شهید چمران اهواز، ارتباط با صنعت است و هدف از آن به دست گرفتن پروژه‌های صنعتی و تاثیرگذار است.

مشاوره برای آزمون دکتری [9]

برای مشاوره اینجا بزنید [9]

خدمات کنکور دکتری [10] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [11]