- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

وام ویژه دکترا افزایش یافت

منابع آزمون دکتری

رئیس صندوق رفاه اعلام کرد: با حمایت وزارت علوم، سازمان مدیریت مبلغ وام‌های دکترا از ابتدای سال‌ ۹۶-۹۵ در نوع یک از مبلغ ۵۰۰ به ۶۵۰هزار تومان و در نوع دو از ۶۰۰ به ۷۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

 رئیس صندوق رفاه دانشجویان در مراسم «قرارداد همکاری پرداخت وام ویژه دکترا [2]» گفت: پرداخت وام ویژه دکترا از مهر ماه سال ۱۳۹۳ از طرف صندوق رفاه دانشجویان، آغاز و تا اسفند ۹۵ مجموعاً به تعداد ۴۶ هزار و ۶۱۶ نفر وام به مبلغ ۸۱۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

این وام از سال ۹۳ تا خرداد ۹۵ طی دو مبلغ ۵۰۰ و ۶۰۰ هزار تومان پرداخت شد.

بر اساس تفاهم نامه [2] با یکی از بانکها قرار شد صندوق رفاه دانشجویان سالانه مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال تا پنج سال نزد بانک مذکور سپرده‌گذاری کند و بانک سالانه مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد ریال به صورت قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد به دانشجویان پرداخت نماید.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش ۵۳ درصد به روش دکتری استاد محور
[3]

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: طبق تفاهم صورت گرفته تا مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال با ارائه یک ضامن معتبر و بیش از مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال نیاز به معرفی ضامن دوم به بانک می‌باشد.

وی در ادامه اعلام کرد: مبلغ وام برای تمام دانشجویان ماهانه 7 میلیون ریال است، پرداخت وام به صورت هر سه ماه یکبار به مبلغ ۲۱ میلیون ریال میباشد و وام مذکور به تمام دانشجویان [4]واجد شرایط از نیمسال اول تحصیلی تا پایان تحصیل در سنوات مجاز (هشت نیمسال) پرداخت می‌شود.

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتری www.phdphd.org [5]

مشاوره برای آزمون دکتری [6]

برای مشاوره اینجا بزنید [6]

خدمات کنکور دکتری [7] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [8]