- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

منابع آزمون دکتری

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [2] ، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه [3] در گفت و گویی، با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها، اظهارکرد: برای ترم تحصیلی جاری بیش از ۲۱۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که بیش از ۴۷۰ نفر از آنها به عنوان نودانشجو پذیرش شده اند.


وی ادامه داد: از کل نودانشجویانی که در ترم مهرماه پذیرش شده اند، ۳۳۶ نفر در مقطع کارشناسی و ۱۳۰ نفر هم در مقطع کارشناسی ارشد هستند.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین امسال برای اولین بار دانشگاه صنعتی کرمانشاه در مقطع دکتری اقدام به جذب شش دانشجو کرده که در رشته
مهندسی برق تحصیل خواهند کرد.

پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه رازی کرمانشاه 1402 [4]


به گفته این مسئول، دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه در ۱۰ رشته کارشناسی، ۱۴ رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری مشغول به تحصیل هستند.
وی یادآورشد: برای ترم جاری دو رشته در مقطع ارشد و یک رشته در مقطع دکتری به رشته‌های دانشگاه صنعتی اضافه شد که در مقطع کارشناسی ارشد توانستیم در رشته مهندسی شیمی گرایش طراحی فرآیند برای این ترم جذب دانشجو داشته باشیم، اما باتوجه به اینکه مجوز رشته صنایع دیرتر صادر شد، در این رشته برای مهر امسال جذب دانشجو نداشتیم.
به گفته این مسئول، در مقطع دکتری نیز با راه اندازی رشته مهندسی برق [5] زمینه جذب دانشجو فراهم شد.
فتحی خاطرنشان کرد: در برنامه توسعه‌ای شش ساله دانشگاه، افزایش چند رشته کارشناسی، ارشد و دکتری را در دستور کار قرار داده ایم و برای هرکدام از آنها براساس دستورالعمل وزارتخانه یک پیوست شغلی خواهیم داشت.
وی در ادامه گفت: رشته هایی همچون مهندسی راه آهن، فیزیک مهندسی و علوم مهندسی در بین دانشگاه های استان تنها در دانشگاه صنعتی راه اندازی شده است.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در ادامه در خصوص رویکردهای پژوهشی این دانشگاه هم عنوان کرد: افزایش تولیدات علمی و ارتقاء سطح کیفی آنها دو رویکرد مهمی است که در این دانشگاه پیش روی خود قرار داده ایم.
وی تاکید کرد: در بحث تولیدات علمی در حال حاضر سرانه تولید مقاله در این دانشگاه به ازاء هر عضو هیات علمی ۳.۶ است که از این نظر جزو سه دانشگاه برتر کشور به شمار می رویم.
فتحی چاپ مقالات اعضای هیات علمی این دانشگاه در مجلات معتبر بین المللی را هدف مهم دیگر برای ارتقاء سطح کیفی مقالات تولیدی در این دانشگاه عنوان کرد.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت ثبت نام دکتری مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی
[6]

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی [7]

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی [8]

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه [9]

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی [10]

سرفصلهای آزمون دکتری زبان [11]

سرفصلهای آزمون دکتری هنر [12]

کرمانشاه-بزرگراه امام خمینی(ره)
کدپستی: ۶۷۱۵۶۸۵۴۲۰

مشاوره برای آزمون دکتری [13]

برای مشاوره اینجا بزنید [13]

خدمات کنکور دکتری [14] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [15]