- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

آخرین وضعیت پرداخت وام ویژه دکتری 98

منابع آزمون دکتری

آخرین وضعیت پرداخت وام ویژه دکتری 98 [2]

آخرین وضعیت پرداخت وام ویژه دکتری 98

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکنری (PhdPhd.org [3]) ، مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت وام ویژه دکتری 98 گفت: به طور کلی سعی می‌کنیم سال جدید براساس اعتبارات پیش بینی شده وام‌ها را تایید کنیم و اگر کمبودی باشد سعی می‌کنیم در بخش‌های دیگر لحاظ شود و پرداخت وام‌ها دچار مشکل نخواهد شد.

وی افزود: به روال معمولی که وجود دارد دانشجویانی که ثبت نام می‌کنند سه ماه یکبار وام‌ها پرداخت می‌شود که یک بخشی از بانک توسعه تعاون دریافت می‌کنند و بخشی هم از صندوق رفاه؛ ثبت نام جدید در صندوق دیگر صورت نمی‌گیرد و همه پرداختی‌ها از طریق بانک خواهد بود(پیگیری وام دانشجویان دکتری دانشگاه تهران [4]).

رئیس سازمان امور دانشجویان [5] اضافه کرد: دانشجویانی که قبلا ثبت نام کردند کماکان این وام را از صندوق دریافت می‌کنند و دانشجویانی که جدید ثبت نام می‌کنند باید از طریق بانک این وام‌ها را دریافت کنند.

مطلب پیشنهادی :  آگهی فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳(سهمیه استعدادهای درخشان )
[6]

صدیقی یادآور شد: تاخیری در پرداخت وام دکتری نداشتیم و امیدواریم بتوانیم سال تحصیلی جدید نیز همین روند را ادامه دهیم. رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت مطالبات وامی ویژه دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: تمامی وام‌های درخواستی دکتری در سال‌های 97 و 98 پرداخت شده و اگر موردی از عدم پرداخت وام وجود دارد، حتما ناشی از نقص مدرک است.براساس اعلام صندوق رفاه و ثبت اطلاعات دانشجویان قرار بود تا پایان خرداد وام دکتری پرداخت شود، اما دانشجویان تهران این وام را دریافت نکردند.

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]