- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

منابع آزمون دکتری

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران» (ایرانداک)در 1مهر ماه سال ۱۳۴۷ با نام فارسی «مرکز اسناد ایران» در برابر نام انگلیسی «Iranian Documentation Center» پایه‌گذاری شد و قبل از این، با نام‌ «مرکز مدارک علمی ایران» در سال ۱۳۵۰، «مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران» در سال ۱۳۷۰، و «پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران» در سال ۱۳۸۴ نیز خوانده شد. پژوهشگاه با نام کوتاه «ایرانداک» شناخته می‌شود.

پژوهش در ایرانداک را ده‌ها عضو هیئت علمی و پژوهشگر در پژوهشکده‌ها و آزمایشگاه‌های آن به انجام می‌رسانند. دستاورد ان، انجام صدها طرح پژوهشی است که به فرمت گزارش، کتاب، مقاله نشریه، مقاله همایش، سخنرانی، و میزگرد نیز ارائه می‌شوند. پژوهش‌نامه مدیریت و پردازش اطلاعات، تنها نشریه برگزیده ملی در سال ۱۳۹۴ که انتشار آن به سال ۱۳۵۱ بازمی‌گردد، از دیگر دستاوردهای پژوهش در ایرانداک است.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403
[2]

پژوهشگاه هم‌اکنون دارای پایگاه اطلاعاتی با نزدیک ۷۰۰ هزار رکورد از مدارک علمی و فنی کشور است و به صورت رسمی، کار ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌های ارشد و رساله‌های دکترا و پیشنهادیه آنها و همچنین هماهنگی اشتراک منابع را در کشور به انجام می‌رساند.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت www.irandoc.ac.ir مراجعه نمایید.

 www.phdphd.org [3]

 

مشاوره برای آزمون دکتری [4]

برای مشاوره اینجا بزنید [4]

خدمات کنکور دکتری [5] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [6]