- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

پکیج فیلم و کتاب ویژه آزمون مدرک زبان EPT دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

پکیج فیلم و کتاب ویژه آزمون مدرک زبان EPT دانشگاه آزاد

داوطلبان آزمون دکتری جهت دریافت امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری [2] و دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد بایستی آزمون EPT را که هر ماه برگزار میشود طی نمایند. ولی به طور طبیعی قبل از ورود به هر آزمونی بایستی آمادگی کامل وجود داشته باشد ، لذا پکیجی با مشخصات زیر آماده شده تا داوطلبان به راحتی امتیاز مورد نیاز را در آزمون کسب نمایند.

ویژگی های پکیج:

بخش اول:دو حلقه DVD شامل:
1- 12 ساعت فیلم آموزشی کامل گرامر مخصوص آزمون ept و تکنیک های تست زنی و به طور خاص تکنیک های تست زنی درک مطلب در آزمون.(فیلم آزمون EPT)
2- تحلیل 14 دوره آزمون ادوار گذشته آزمونept و هر دوره در قالب 2 ساعت فیلم آموزشی.
بخش دوم:دوجلد کتاب آمادگی ازمون:
کتاب اول شامل:
1- بخش آموزش گرامر و دقیقا مباحثی که در فیلم آموزشی تدریس می شود .
2- پاسخنامه تشریحی آزمون های گذشته ،تست به تست و نکته به نکته .
3- 333 لغت پر تکرار آزمون های گذشته
کتاب دوم شامل:
نکات گرامری پر کاربرد در آزمون ept بر اساس بررسی های انجام شده در آزمون های گذشته به همراه نمونه تست ها

جهت دریافت راهنمایی در واتساپ پیام دهید

09306406058

آزمون EPT چیست؟

آزمون زبان دانشگاه آزاد با نام آزمون EPT [3] شناخته می‌شود. البته نام کامل تر آن آزمون iauept است. این آزمون درگذشته به صورت فصلی برگزار می‌گردید و اینک به صورت تقریباً ماهیانه در حال برگزاری می‌باشد.آزمون تقریباً هر ۴۵ روز یک بار برگزار می‌گردد و در سال ۱۰ بار تکرار می‌گردد نمره این آزمون از نمره ۱۰۰۰ حساب می‌گردد و نمره حد نصاب برای عبور از آزمون نمره ۵۰۰ می‌باشد.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳
[4]

زبان EPT دانشگاه آزاد [5]

 

چه کسانی می‌بایست در این آزمون شرکت نمایند؟

کسانی می‌بایست در آزمون EPT شرکت نمایند که دارای شرایط باشند: آزمون EPT را دانشجویان مقطع دکتری، همچنین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد و همچنین دانشجویانی که می‌خواهند در مقطع دکتری مصاحبه شوند شرکت نمایند. دانشجویانی که در شعبه‌های خارج از کشور دانشگاه آزاد نیز در حال تحصیل هستند می‌توانند در آزمون شرکت نمایند. محل برگزاری آزمون معمولاً در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات می‌باشد و بعضاً نیز در واحد مدیریت و برخی واحدهای دیگر این دانشگاه برگزار می گردد. لینک ثبت نام این آزمون آزمون زبان دانشگاه آزاد همچنین دانشجویان متقاضی شرکت در این آزمون نیز می‌توانند از موسسات و آموزشگاه‌های معتبر استفاده نمایند.

چیدمان سوالات آزمون EPT

آزمون EPT یا همان آزمون زبان دانشگاه آزاد دارای یکصد سؤال تستی می‌باشد که تشکیل شده‌است از سوالات مربوط به قسمت واژگان، گرامر و درک مطلب که بین این یکصد سؤال تقسیم شده‌است. نکته قابل تأمل آزمون این می‌باشد که آزمون نمره منفی نخواهد داشت. دانشجویانی که نتوانند نمره مطلوب خود را در آزمون دریافت کنند می‌توانند در آزمون بعدی بدون محدودیت شرکت نمایند.

 

جهت دریافت راهنمایی در واتساپ پیام دهید

09306406058

مشاوره برای آزمون دکتری [6]

برای مشاوره اینجا بزنید [6]

خدمات کنکور دکتری [7] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [8]