- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

چرا اولویت بندی برای ازمون دکتری کار دشواری است ؟

منابع آزمون دکتری

اولویت بندی برای ازمون دکتری [2]

چرا اولویت بندی برای ازمون دکتری کار دشواری است ؟

تصور کنید که شما دانشجو هستید و چند هفته مانده به تعطیلات عید، در امتحان پایانی بسیار مهمی شرکت کرده اید و برای این آزمون مدت ها تلاش کرده اید. چرا که موضوع درس و این آزمون آینده شغلی و اجتماعی شما را تحت تاثیر قرار می دهد و بسیار با اهمیت است. شما برای گرفتن نتیجه آزمون باید دو روز منتظر بمانید. در این حین برای شما موقعیت سفر در تعطیلات عید و با قیمت بسیار ارزانی پیش می آید. شما سه گزینه خواهید داشت:

ایا قادر به این هستید که تصمیم بگیرید  در این موقعیت شما چه باید انجام دهید؟ در اکثر لحظه های مهم زندگی با هر شرایط و موقعیتی که باشیم تردید در تصمیم همواره گریبان گیر خواهد بود ،چون قسمتی از ذهن درگیری را در خود جای داده و تناقض در تایید و تکذیب را رقم خواهد زد . پس در این موقعیت چه باید کرد ؟ با گذشت زمان و موقعیت های عالی رتبه مدام در حال مشورت گرفتن از دیگران بود ؟ تصمیمی را اتخاذ کرد که نتیجه معکوس داشته و پشیمانی در بر خواهد داشت ؟
خیلی سخت نیست اینکه ما نمیتوانیم تصمیم خود را همواره در لحظه و به درستی بگیریم نه به موقعیت درسی نه شرایط زندگی بستگی دارد ذات اصلی وجودی ماست که عدم اعتماد به نفس و اتکا به خود داریم .
از گذشته تا به حال مشورت کردن همیشه نکته ای اساسی و صاحب امتیاز میان افراد در هر قشر از جامعه بوده است،بدیهی است با بهترین شرایط باید سعی کرد از همه نقاط ضعف و قوت در یک مشورت استفاده کرد.پیچیدگی در انتخاب را میتوان با مشاوره و کسب ارامش به راحتی پاسخ داد . اینکه شما همواره برتر در یک تصمیم باشید و بهترین شرایط را ایجاد کنید بهترین حالت برای شما خواهد بود . به امید اینکه بتوانیم در بهترین شرایط بهترین لحظات را تجریه کنیم .

ارامش، سفر، اعتماد به نفس کلید موفقیت در زندگی است ، هر آزمون یک زندگی است .

www.phdphd.org [3]

مشاوره برای آزمون دکتری [4]

برای مشاوره اینجا بزنید [4]

خدمات کنکور دکتری [5] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [6]