- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

کاهش درصد پذیرش دکتری در دانشگاه

منابع آزمون دکتری

کاهش درصد پذیرش دکتری در دانشگاه [2]

کاهش درصد پذیرش دکتری در دانشگاه

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org [3]) ، علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ساماندهی و کاهش ظرفیت پذیرش دانشجویان دکتری گفت: در حال حاضر با کاهش درصد پذیرش دکتری در دانشگاه روبرو هستیم.

وی ادامه داد: اما علی رغم اینکه همه می‌دانیم باید ظرفیت دانشجوی دکتری کاهش یابد، متاسفانه اکثر دانشگاه‌ها بنا به دلایلی در مقابل کاهش ظرفیت دکتری مقاومت می کنند و حتی می خواهند ظرفیت دوره دکتری را نیز افزایش دهند.معاون آموزشی وزیر علوم درباره ساماندهی دوره دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: کیفی و بهینه سازی در دوره های دکتری دانشگاه آزاد [4] در حال انجام است.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول سال تحصیلی1404-1403
[5]

وی ادامه داد: مسئولان دانشگاه آزاد خود با این مفاهیم آشنا هستند، کیفی سازی، پروسه سختی است، چیزی نیست که امروز بخواهیم اجرایی کنیم و ۶ ماه بعد و یا یکسال بعد نتیجه می دهد.

خاکی صدیق افزود: دانشگاه آزاد [6] در مسیر کیفی سازی دوره های دکتری است و حتی خود دانشگاه مقابل یک سری از گسترش ها را گرفته و یک سری برنامه جدید برای کیفی سازی دارد. وی ادامه داد: در صحبتی که با دکتر رنجبر و طهرانچی داشته ام یک سری برنامه کیفی سازی دارند که امیدوارم موفق شوند ما نیز کمک شان می کنیم.

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]