- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

گام های موفقیت در ازمون دکتری

منابع آزمون دکتری

گام های موفقیت در ازمون دکتری [2]

گام های موفقیت در ازمون دکتری

براي دستيابي به موفقيت در ازمون دکتری بايد زماني طولاني به شدت تلاش كنيد. دستيابي به آن قيمتي دارد و گاهي اوقات قيمتش بسيار بالاست. و معمولاً اكثر افراد آمادگي يا توانايي پرداخت اين قيمت را ندارند.

براي دستيابي به موفقيت در ازمون دکتری بايد مراحلي متداوم را از سر بگذرانيد، كه صبر و زمان مي طلبد. هيچ راه ميانبري براي رسيدن به آن وجود ندارد. براي جذب موفقيت به سمت خودتان، لازم است كه مهارت ها و خصوصيات ويژه اي كسب كنيد مخصوصا در ازمون دکتری.

برای کسب رتبه برتر در کنکور دکتری چه کار باید کرد؟

قطعا همه ی شما داوطلبان آزمون دکتری خواهان موفقیت قطعی در این آزمون هستید و کاملا واقفید که با خواندن ، تمرین و ممارست میتوان به این مهم دست یافت اما در این مسیر با چالشهایی روبرو خواهید شد، از جمله : چگونگی افزایش کیفیت ساعت مطالعه ، اینکه آیا روش مطالعه شما مفید و صحیح است یا خیر؟
آیا اشتغال به کار مانعی در برنامه ریزی و مطالعه منابع آزمون دکتری ایجاد میکند؟ چگونه افزایش ساعت مطالعه ممکن است ؟ آیا برنامه ریزی من درست است؟ و …. خیلی سوال دیگر که برای داوطلبان پیش می آید و در جواب دادن آنها ناکام می ماند.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403
[3]

دریافت منابع آزمون دکتری 99 [4]

بايد براي موفقیت در ازمون دکتری به سفر كردن در جاده ي موفقيت دکتری آماده باشيد، البته اكثر مواقع اين سفر بايد به تنهايي انجام شود و هيچ همسفري نداريد.  گفته شده: “در بعضي مواقع، دنبال كردن اهدافتان در درجه ي دوم اهميت قرار مي گيرد، و تغييراتي كه در اين روند در شما ايجاد شده، مهمترين مسئله مي گردد..مهم مقصدي نيست كه پيش به سوي آن داريد، خود رفتن مهم تر است…

 www.phdphd.org [5]

مشاوره برای آزمون دکتری [6]

برای مشاوره اینجا بزنید [6]

خدمات کنکور دکتری [7] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [8]