- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

گسترش همکاری‌های علمی – آموزشی ایران و آلمان

منابع آزمون دکتری

روابط عمومی وزارت علوم [2] گزارش داد: مسئولان علمی و فناوری آلمان برای شناخت توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، پتانسیل‌های علمی و آموزشی ایران اوایل مهر ماه سال جاری در قالب هیئتی به ایران سفر میکنند.

در این مراسم قرار است ۱۵ مرکز علمی مهم از کشور آلمان و ۱۵ مرکز علمی از ایران حاضر شده تا زمینه همکاری مشترک دو کشور سازماندهی شود.

این دیدار در ادامه برنامه‌های قبلی و بررسی زمینه‌های گسترش همکاری‌های جدید انجام شده  و مهم ترین مباحث این دوره تعریف پروژه‌های جدید همکاری، تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره‌های مشترک تحصیلی است.

ایشان اضافه کرد در این هفته بزرگ ترین هیئت علمی فناوری اتحادیه اروپا مرکب از ۱۴ نفر از مدیران کل و مسئولان اتحادیه و ۲۲ تن از نمایندگان علمی ۲۲ کشور اتحادیه اروپا، روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی وارد تهران شده و زمینه فعالیت‌های علمی و آموزشی بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اروپا را بررسی میکنند.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403
[3]

محورهای این دیدار افزایش همکاری‌های علمی آموزشی دانشگاه با دانشگاه، گسترش همکاری با مرکز تحقیقات اروپا و راه‌اندازی مرکز اروپاشناسی در دانشگاه‌های داخل کشور و افزایش کرسی های زبان فارسی [4] در کشورهای اروپایی می باشد.

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتری www.phdphd.org [5]

مشاوره برای آزمون دکتری [6]

برای مشاوره اینجا بزنید [6]

خدمات کنکور دکتری [7] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [8]