- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی پزشکی

منابع آزمون دکتری

آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی پزشکی [2]

آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی پزشکی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی پزشکی تا روز یکشنبه 30 تیر ماه 98 اعلام شد.

آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال 98 در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی در مناطق ده‌گانه آمایشی در شهرهای تهران (۲ حوزه امتحانی)، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خردادماه ۹۸ برگزار شد.

بیش از ۶ هزار داوطلب در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ شرکت کردند.

نتایج اولیه آزمون دکتری [4] تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و داوطلبان مجاز تا یکشنبه ۳۰ تیر ۹۸ فرصت دارند انتخاب رشته خود را به صورت اولویت به صورت اینترنتی درج کنند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
[5]

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت، اسامی داوطلبان واجد شرایط برای مصاحبه هفته سوم مرداد اعلام شده و مصاحبه هفته چهارم مرداد تا نیمه اول شهریور انجام خواهد شد و نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در هفته آخر شهریور منتشر می‌شود.

زمان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) [6] گروه علوم پزشکی سال ۹۸ به منظور کمک به متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی ساکن در مناطق درگیر با سیل اخیر که قرار بود روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شود، به ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه امسال موکول شد.

بر اساس برنامه جدید آزمون، آزمون کتبی تمامی رشته‌هایی که روز ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شد، به روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ و آزمون کتبی رشته‌هایی که روز ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شد نیز به روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ منتقل شد.

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]